یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

مدیرعامل پتروشیمی تبریز نشان عالی مدیر سال را دریافت کرد

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
مدیرعامل پتروشیمی تبریز نشان عالی مدیر سال را دریافت کرد

سید نوراله میراشرفی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت‌مدیره پتروشیمی تبریز در هشتمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال، موفق به دریافت این عنوان شد.

دنیای اقتصاد - تبریز: این اجلاس با حضور محمدی رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری، نمایندگان اقتصادی مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد صنایع، نفت گاز و پتروشیمی در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیمای تهران برگزار شد.

اهداف هشتمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال تحقق سیاست‌های اقتصادی با نگاه ویژه به جایگاه مدیران، ارزیابی نقش مدیریت و کارآفرینی و ارائه راهکارهای نوین مدیریت بین‌المللی این اجلاس بود.

در لوح تقدیر اهدایی به مدیرعامل پتروشیمی تبریز آمده است:

رشد، بالندگی و شکوفایی سرزمین پاک و مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون همت والا و تلاش‌های ارزنده و بی‌شمار مدیران ارزشمندی همچون جنابعالی است که با عنایت به تخصص، شایستگی، روحیه جهادی و انقلابی در راستای کارآفرینی، اشتغال‌زایی و نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی گام‌های مهمی برداشته‌اند.

غرورآفرینند آن عزیزانی که در کمال صداقت و درستکاری در سنگر خدمت به مردم، در جهت تحقق اهداف عالیه نظام، خالصانه از هیچ کوششی دریغ ننموده و در سایه الطاف خاصه الهی در راستای خدمت به خلق خدا می‌کوشند.

بدین‌وسیله ضمن آرزوی سلامتی، بهروزی و پیشرفت روزافزون شما، بر خود لازم دانستیم با اهدای این لوح، از دستاوردها و موفقیت‌های چشمگیر حضرت‌عالی در هشتمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال که به تاریخ هشتم آذرماه 1402 برگزار گردید، قدردانی نماییم.

--> اخبار مرتبط
مدیرعامل پتروشیمی تبریز نشان عالی مدیر سال را دریافت کرد 2