جمعه 7 اردیبهشت 1403

مدیریت شهری می‌تواند از توان جهاددانشگاهی بهره ببرد

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
مدیریت شهری می‌تواند از توان جهاددانشگاهی بهره ببرد

شهردار زنجان با اشاره به اینکه نوع فعالیت‌های انجام شده در جهاددانشگاهی استان و شهرداری زنجان در بسیاری از حوزه‌ها نزدیک به هم است، گفت: جهادگران در جهاددانشگاهی زنجان با امکانات محدود و وضعیت مالی مشخص، توانسته‌اند کارهای بزرگی انجام دهند.

حبیب‌الله ملایی‌یگانه در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه با مشاهده فعالیت‌های جهاددانشگاهی زنجان به عینه می‌بینیم که می‌توان به شعار «خواستن، توانستن است» رسید، اظهار کرد: وقتی برنامه‌ریزی درست باشد، می‌توان به همه اهداف دست یافت.

وی ادامه داد: امکانات و پتانسیل زیادی در شهرداری داریم، به همین خاطر باید تلاش کنیم همچون جهاددانشگاهی زنجان از این داشته‌ها حداکثر استفاده را ببریم؛ چراکه در این نهاد انقلابی نتیجه کار را دیده‌ایم و می‌توان گفت که در این شرایط می‌توان به گونه‌ای کار کرد که به نتیجه دلخواه رسید.

این مسئول ادامه داد: پتانسیل موجود در حوزه‌های مختلف جهاددانشگاهی، از جمله در بخش پژوهشی و فرهنگی می‌تواند به کمک شهرداری بیاید و امیدواریم با شناسایی سریع زمینه‌های همکاری، شرایط کار فراهم شود.

شهردار زنجان، با تاکید بر اینکه تلاش و نگاه شهرداری، برقراری ارتباط با جامعه علمی است، خاطرنشان کرد: نیاز کشور ما اتصال دانش‌آموختگانی بوده که توان خوب علمی داشته، اما برای ورود به بازار کار با مشکلاتی مواجه هستند.

انتهای پیام