سه‌شنبه 10 مهر 1403

مدیریت مصرف برای جلوگیری از خاموشی برق ضروری است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مدیریت مصرف برای جلوگیری از خاموشی برق ضروری است

کرمانشاه - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه باتاکید بر مدیریت مصرف برق بخصوص در ساعت‌های اوج مصرف یعنی از ساعت (13 تا 17) و (19 تا 21) گفت: امیدوارم با همکاری و مشارکت مشترکان امسال نیز سالی بدون خاموشی را سپری کنیم.

«امیدعلی مرآتی» روز یکشنبه در جریان بازدید از پروژه های برق پاوه باتاکید بر تسریع در اجرای پروژه‌ها و تامین برق مطمئن این شهرستان گفت: باتوجه به اینکه انرژی برق یکی از زیرساخت های اصلی برای زندگی مردم است، هماهنگی‌های لازم برای تکمیل پروژه مسکن مهر این شهرستان انجام شده و مقرر شد پروژه برق رسانی به مسکن مهر قبل از خدمات سایر ادارات به بهره برداری برسد.

وی درخصوص بالابردن ضریب اطمینان تامین برق بیمارستان پاوه نیز اظهار داشت: باتوجه به حساسیت بالای سلامت همشهریان و تامین برق پایدار در این بیمارستان، حسب بازدید میدانی جهت دوسو کردن تغدیه برق بیمارستان پاوه مقرر شد، مسیر تامین برق دیگری نیز در کنار این بیمارستان راه اندازی شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه یادآور شد: پروژه‌های دیگر برق پاوه از جمله تبدیل کردن شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار شهر پاوه و نودشه به طول 12 کیلومتر با پیشرفت فیزیکی 90 درصد در حال اتمام است.

به گفته مرآتی؛ همچنین چهار کیلومتر شبکه فشار ضعیف دیگر کابل خود نگهدار برای اصلاح شبکه فشارضعیف خیابان‌های اصلی شهر پاوه تخصیص یافت.

در این بازدید مدیرعامل توزیع برق استان کرمانشاه و مدیریت برق شهرستان پاوه به همراه جمعی از معاونان و مدیران این شرکت با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و لزوم همکاری بخش های مختلف ادارات، صنایع و مردم در خصوص مدیریت مصرف برق، دیدارهای جداگانه ای را با امام جمعه و دادستان شهرستان پاوه انجام دادند.

شهرستان پاوه با بیش از 60 هزار نفر جمعیت در 120 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

*س_برچسب‌ها_س*