جمعه 10 فروردین 1403

مذهبی

مذهبی

وب‌گاه عصر ایران

سریال تلویزیونی حشاشین که شب‌های ماه رمضان در کشورهای اهل سنت پخش می‌شود، مورد توجه زیادی قرار گرفته است. این سریال به ماجراهای فرقه اسماعیلیه به رهبری حسن صباح می‌پردازد که در قرن یازدهم میلادی در بخشی از ایران حکومت می‌کرد و با سلجوقیان حاکم بر ایران در نبرد بود. آیا این سریال واقعیت تاریخی درباره این گروه را منعکس می‌کند؟ استاد ایرانی - بریتانیایی مرکز مطالعات اسماعیلیه توضیحات دقیقی...

خبرگزاری تسنیم

رادیو جوان در شب‌های قدر برنامه ویژه‌ای را با نام «و خدایی که در این نزدیکیست» تدارک دیده که به صورت زنده از حرم امام رضا (ع) روی آنتن خواهد رفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیت الله خاتمی گفت: مقاومت هم اکنون پیروز میدان است و بنابر بشارت قرآن آینده هم برای مقاومت است، اما مردم بدانند قصه روز قدس امسال قصه‌ی دیگری است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد کشورهای عربی آماده هستند تا در توافقی در آینده «اسرائیل را به‌طور کامل به رسمیت بشناسند.»

وب‌گاه فرارو

دره باستانی «شیرز» در 45 کیلومتری شمال شرق کوهدشت و بر سر راه رودخانه «سیمره» واقع شده است.

خبرگزاری تسنیم

مصطفی زیبایی نژاد مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران گفت: 5 نقطه محوری شهر تهران میزبان کلان پروژه‌های شهرداری در ماه رمضان و عید نوروز هستند.

وب‌گاه عصر ایران

به دلیل حجم بالای اعتراضات برای حضور کاظم صدیقی در مراسم شب‌های قدر طی اخرین اطلاعیه‌ای که منتشر کرد خبر از حذف کاظم صدیقی به دلیل تداخل برنامه‌ها داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی شهرداری تهران توضیخاتی درباره ساخت مسجد در پارک قیطریه تهران ارائه کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو، نظامیان رژیم صهیونیستی امروز جمعه در 175مین روز پیاپی با حملات هوایی و توپخانه‌ای گسترده به جنایت نسل کشی در غزه و کشتار خونین جنایات هولناک علیه غیر نظامیان در مناطق اشغال شده ادامه می‌دهند. وزارت بهداشت غزه: رژیم صهیونیستی ظرف 24 ساعت گذشته 7 جنایت فجیع علیه خانواده‌های غزه مرتکب شده است؛ تا کنون 71 شهید و 112 مجروح به بیمارستان‌ها انتقال یافته اند. پیکر...

وب‌گاه فرارو

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کردستان، ساعت شروع به کار ادارات در ایام شب قدر را اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی شهرداری تهران توضیخاتی درباره ساخت مسجد در پارک قیطریه تهران ارائه کرد. سخنگوی شهرداری تهران توضیخاتی درباره ساخت مسجد در پارک قیطریه تهران ارائه کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران در رابطه با واکنش‌های مطرح شده نسبت به ساخت مسجد در بوستان قیطریه در توییتر نوشت:

خبرگزاری تسنیم

مراسم احیای شب‌های قدر و عزاداری شهادت مولای متقیان امام علی علیه السلام در جوار یادمان‌های گمنام استان تهران برگزار می‌شود. برنامه کامل آن منتشر می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با شب‌های قدر و ایام عزای شهادت امام علی علیه السلام، حرم مطهر ایشان در نجف اشرف سیاه پوش شد تا آماده برگزاری مراسمات عزاداری شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در دعای هجدهمین روز از ماه مبارک رمضان از پروردگار می‌خواهیم تا ما را با برکت‌های سحرگاهان آشنا کند؛ همان زمانی که رزق و روزی افراد تقسیم می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرلشکر باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در دیدار رییس دفتر حماس گفت: آرمان‌های فلسطین جزو اصلی‌ترین راهبردها و اهداف جمهوری اسلامی ایران از آغاز انقلاب تا به امروز بوده است و بی‌شک با تمام قدرت نیز ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: آرمان‌های فلسطین جزو اصلی‌ترین راهبرد‌ها و اهداف جمهوری اسلامی ایران از آغاز انقلاب تا به امروز بوده است و بی‌شک با تمام قدرت نیز ادامه خواهد داشت.