جمعه 7 اردیبهشت 1403

مذهبی

مذهبی

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی بارش‌های شدید در 21 استان طی امروز و فردا از احتمال وقوع سیلاب، آب‌گرفتگی، طغیان رودخانه‌های فصلی، صاعقه و تگرگ خبر داد.

وب‌گاه فرارو

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی گفت: بار‌ها گفته شده که افراد سودجو همواره از هر فرصتی برای کلاهبرداری و سواستفاده از کاربران اقدام می‌کنند، یکی از این موارد سوء استفاده از موضوع ارائه تسهیلات و وام‌های بانکی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

درمیان امام زادگان، شخصیت های بزرگی وجود دارند؛ اما درباره هیچ یک از آنها نقل نشده و حداقل به ما نرسیده که زیارتش با زیارت سیدالشهدا برابری کند. و این فضیلت تنها مختص حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) است.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 4 هزار عدد دستگاه‌های ویپ و سیگار الکترونیکی قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از 2 میلیارد تومان برآورد کرده اند.

وب‌گاه فرارو

ثبت‌نام کتاب‌های درسی پایه‌های تحصیلی آمادگی2 (استثنائی)، اول2 (استثنائی)، اول3 (استثنائی)، اول تکمیلی (استثنائی)، دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم از روز چهارشنبه 5 اردیبهشت آغاز می‌شود.

وب‌گاه فرارو

ویدیویی از لحظه دستگیری اولین سارقی که با پابند الکترونیکی قصد سرقت داشت را ببینید.

وب‌گاه فرارو

بر اساس داده‌های سال 1400 مرکز آمار از مجموع 26 میلیون و 384‌هزار خانوار ایرانی تنها 24‌درصد «خانوار‌های فاقد خودرو» فرصت تجربه سفر را داشته‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شبکه المیادین به نقل از یک منبع فلسطینی اعلام کرد که جنبش حماس در مساله وساطت هیچکس را به عنوان جایگزین قطر نمی‌پذیرد.

وب‌گاه فرارو

سیل 2 دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به 3 باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد.

وب‌گاه فرارو

مسیر‌های منتهی به شهرستان بهاباد یزد، امروز سه‌شنبه شاهد جاری شدن سیل بود. بهاباد در 200 کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: پس از گذشت نزدیک به یک دهه، اعزام زائران به مراسم عمره مفرده از سر گرفته شده است. آنچه که زیبایی آغاز این رویداد معنوی را چند برابر می کند کنار هم قرار گرفتن زائران از قومیت های مختلف در کنار یکدیگر است.

وب‌گاه فرارو

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: با حمایت‌های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم، اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سؤال این است که آیا مدیریت فضای نوروزی موسیقی همزمان با رعایت مقتضیات معنوی و عقیدتی ممکن نبوده است؟

وب‌گاه فرارو

شیرینی فرانسه در صفحه مجازی خود از رفع پلمپ شدن این شیرینی فروشی خبر داد. پیشتر در پی پلمب برخی ازکافه‌ها و رستوران ها، شیرینی فرانسه تهران نیز پلمب شده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش حماس به تمام طرف‌های ذیربط اعلام کرد که به وساطت قطر پایبند است و هیچکس را به عنوان جایگزین نمی‌پذیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون شهرداری تهران گفت: الگوسازی برای جشن‌های خیابانی و شادی عمومی برای خانواده‌ها، کودکان و نوجوانان مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.