جمعه 7 اردیبهشت 1403

مذهبی

مذهبی

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی برای آخر هفته در کنار «مسافر ری» و «طوفان شن» چند فیلم جدید همچون «جغد شب»، «قاتلان ماه کامل»، «در مسیر بوستون»، «پایمردی» و «یک ثانیه» را تدارک دیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علی منصور همسر ترانه علیدوستی است که صحبت های بسیاری درباره شغل وی در فضای مجازی منتشر شده است اما جالب است بدانید همسر وی دستی در بازیگری هم دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده دائم چین در سازمان ملل متحد از جامعه بین المللی خواست تا به هر گونه خشونت جنسی پایان دهد و در عین حال خواستار پایان فوری درگیری در غزه و فاجعه انسانی در این منطقه شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله دوزدوزانی گفت: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست. باید فکر و عمل و خواب و همه چیز او به معنویت مربوط باشد. روحانی برای دنیا حرکت نمی‌کند. روحانی واقعی برای تربیت دینی و انسانی باید تلاش و تبلیغ کند.

خبرگزاری تسنیم

در نخستین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال امروز (پنجشنبه) دو تیم مس رفسنجان و پیکان به مصاف هم خواهند رفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در نوشته حاضر تقویم نجومی و تقویم همسران امروز پنجشنبه 5 اردیبهشت 1403ارائه شده است. در نوشته حاضر تقویم نجومی و تقویم همسران امروز پنجشنبه 5 اردیبهشت 1403 ارائه شده است. روز سه شنبه طبق روایات متعلق است به حضرت امام سجادعلیه السلام و امام باقر علیه السلام و امام صادق علیه السلام سفارش شده تا اعمال نیک و خیر خود را در این روز به پیشگاه مقدس ایشان هدیه کنیم تا ثواب دوچندان نصیبمان گردد

وب‌گاه الف

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه با جدیت پیگیر بحث امنیت شغلی کارگران هستیم، گفت: کار جوهره توسعه اقتصاد هر کشوری است. کار بستر استقلال سیاسی، امنیتی و فرهنگی کشور را فراهم می‌کند و ما به همه کارگران ایران اسلامی افتخار می‌کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرتضوی با بیان اینکه با جدیت پیگیر بحث امنیت شغلی کارگران هستیم، گفت: کار جوهره توسعه اقتصاد هر کشوری است و ما به کارگران ایران اسلامی افتخار می‌کنیم.

وب‌گاه عصر ایران

آقایی که می‌خواهی روحانی باشی و جهنمی نباشی، مواظب باش کار عکس نشود. حتی الامکان اگر برای آبادانی دین کاری نمی‌کنیم، خرابتر نکنیم. ان شاءالله موفق باشیم که مردم را هدایت کنیم و شرط آن ابتدا هدایت خودمان است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون حج مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: استطاعت 98 درصد زائران حج تمتع امسال مشخص و کمیسیون‌های تخصصی پزشکی استانی و کشوری برای برخی زائران برگزار شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، طاهر درودی، معاون حج مرکز پزشکی حجو زیارت جمعیت هلال‌احمر در گفتگو با خبرنگار با اعلام خبر گفت: تقریبا معاینات پزشکی تمام زائران انجام شده است و از نظر توانمندی جسمانیشرکت در مناسک حج ارزیابی شده‌اند. وی افزود: بعد از معاینات این زائران مشخص شد بیماری فشار خون، دیابت، بیماری‌های قلبی شایعترین بیماری در میان زائران ایرانی است. بیش از هزار و 450...

خبرگزاری تسنیم

معاون حج مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اینکه استطاعت 98 درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شده است، گفت: کمیسیون‌های تخصصی پزشکی استانی و کشوری برای برخی زائران برگزار شده است.

وب‌گاه الف

رئیس جمهور ونزوئلا با تاکید بر اینکه دوستی ما با ایران واقعی و راهبردی است و نه موقت، به ملاقات‌های خود با رهبر معظم انقلاب اشاره و ایشان را فردی خردمند و فرزانه دانست و تصریح کرد: آیت الله خامنه ای تحلیل دقیق و عمیقی از جهان و تحولات آن دارند و ما همواره از رهنمودهای ایشان استفاده می کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن و معارف سیما تجلیل کرد.

وب‌گاه گسترش

رهبر انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران تاکید کردند: (خوب شدن حال کارگر یعنی خوب شدن حال کشور)