جمعه 31 فروردین 1403

مذهبی

مذهبی

وب‌گاه خبر آنلاین

علیرضا پناهیان از حامیان سعید جلیلی در انتخابات 92 بود و در همه این سال‌ها تحلیل ها درباره جریان پایداری او را به‌عنوان مرجع تصمیم‌گیر و جهت‌دهنده پس از مصباح‌یزدی که پدر معنوی‌شان بوده، معرفی می کند.

خبرگزاری تسنیم

سلیم غفوری قائم‌مقام سیما در خصوص ساخت سریال‌های جدید، ادامه نهضت مجموعه‌های تلویزیونی چند فصله، سرانجام «موسی (ع)» و ساخت «پایتخت» در 1403 توضیحاتی داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سه چهارم مردم طرفدار آرمان فلسطین هستند که این اعداد روبه رشد است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رسانه های فلسطینی سه شنبه شب گزارش دادند که یک مربی تیم فوتیال فلسطین در حمله رژیم صهیونیستی به غزه به شهادت رسیده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، هشتصد و هجدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور روز سه‌شنبه 28 فروردین ماه با ریاست محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد. وزیر فرهنگ در این جلسه با تبریک پاسخ موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به گستاخی رژیم صهیونیستی و زیرپا گذاشتن قوانین بین‌المللی در حمله به ساختمان کنسولگری سفارت ایران گفت: شکستن هیمنه رژیم صهیونسیتی و...

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله هاشمی رفسنجانی روز بیست و هشتم فروردین سال 1380 دیداری با سید ابراهیم رئیسی و سردار سلیمانی داشته‌است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های اسرائیلی مدعی وجود طرحی درباره اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران به عنوان جایگزین تشدید تنش شدند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اطلاعات درباره عملیات وعده صادق پیامی صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین گفت: در ماجرای پاسخ به اسرائیل، طرف مقابل، 15 هواپیمای ضد سیگنالی به پرواز درآورد؛ علاوه بر این، آواکس‌های عربستان را به پرواز درآوردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: عملیات موشکی اخیر، بزرگترین ضربه بر پیکر اسرائیل بود و کاری کرد که این‌ها دیگر هرگز نتوانند در منطقه و جهان کمر راست کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسماعیلی با بیان اینکه از طرح‌های کاربردی در حوزه حکمرانی فرهنگی حمایت می‌شود، از راه‌اندازی ستاد تدوین احکام برنامه هفتم در وزارت فرهنگ خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، سید محمد نقیب معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه، در آستانه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، از برگزاری آئین رونمایی از یادمان نشان فداکاری اهدایی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به دانشگاه افسری امام علی علیه السلام با حضور مسؤولان لشکری و کشوری، سید محمد موسوی شهردار منطقه 11 تهران، مهدی صیاد شیرازی فرزند شهید...

وب‌گاه عرشه آنلاین

کابینه جنگی اسرائیل با تشکیل جلسات امنیتی در حال بررسی و تصمیم گیری درباره پاسخ اخیر ایران در خاک سرزمین های اشغالی است. خبرگزاری ایرنا: کابینه جنگی اسرائیل با تشکیل جلسات امنیتی در حال بررسی و تصمیم گیری درباره پاسخ اخیر ایران در خاک سرزمین های اشغالی است. با این وضعیت به نظر می‌رسد چند سناریو برای پاسخ احتمالی رژیم صهیونسیتی وجود دارد به گزارش عرشه آنلاین، خبرگزاری ایرنا ایران وابسته...

خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله تحریری در پیامی به مناسبت عملیات پیروزمندانه وعده صادق، خوشدلی برخی صاحب منصبان گذشته به کدخدای خود را عامل گستاخی دشمن صهیون و حمله به کنسولگری ایران دانست.

خبرگزاری تسنیم

پیوست فرهنگی شعار سال 1403 (جهش تولید با مشارکت مردم) در هشتصد و هجدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور تصویب شد.