پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

مذهبی

مذهبی

وب‌گاه عرشه آنلاین

نخستین برداشت گندم در سال زراعی 1402-1403 به طور رسمی آغاز شد. نخستین برداشت گندم در سال زراعی 1402-1403 به طور رسمی آغاز شد. به گزارش عرشه آنلاین، نرخ خرید تضمینی گندم برای سال زراعی 1402 - 1403 پس از تصویب در شورای قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی از سوی وزیر جهادکشاورزی به قیمت 17 هزار و 500 تومان رسماً اعلام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت:182 هزار ماموریت در فاصله زمانی 25 اسفند سال گذشته تا هشتم فروردین ماه امسال توسط اورژانس انجام شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فصل پنجم «نون خ» با بازی سعید آقاخانی، کاظم نوربخش، هدیه بازوند، سیروس میمنت، حمیدرضا آذرنگ، پاشا جمالی قرار است بعد از شب‌های قدر (15 فروردین 1403) روی آنتن شبکه اول سیما برود. فصل پنجم «نون خ» با بازی سعید آقاخانی، کاظم نوربخش، هدیه بازوند، سیروس میمنت، حمیدرضا آذرنگ، پاشا جمالی قرار است بعد از شب‌های قدر (15 فروردین 1403) روی آنتن شبکه اول سیما برود. پیشتر در رسانه‌ها مطرح شده بود...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس مرکز مشارکت‌های مردمی و توسعه ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی سازمان بهزیستی کشور از برگزاری پویش مثبت ماه ویژه ماه رمضان در راستا کمک به مددجویان خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو - در شب ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام)، جمعی از اهالی شعر و فرهنگ و اساتید ادبیات فارسی میهمان رهبر انقلاب بودند. حامد طونی عضو شورای علمی گروه ادبیات و اندیشه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه از جمله شاعرانی بودند که در این جلسه به شعرخوانی پرداختند. در همین خصوص با ایشان به گفتگو نشستیم. حامد طونی در ابتدای گفتگوی با خبرنگار خبرگزاری...

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: تصادف چهار خودروی سواری و 2 تریلی در جاده آزادشهر به شاهرود 11 مصدوم برجای گذاشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت امور خارجه کلمبیا اظهارات وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی علیه «گوستاوو پترو» رئیس‌جمهوری این کشور را رد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت امور خارجه کلمبیا اظهارات وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی علیه «گوستاوو پترو» رئیس‌جمهوری این کشور به دنبال حمایت از تصویب آتش‌بس در غزه توسط شورای امنیت سازمان ملل را رد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصاویری از مراسم تشییع پیکر او و نماز خواندن حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی بر پیکر او را مشاهده می کنید. روز گذشته زهرا شجاعی، عضو مجمع زنان اصلاح‌طلب و مشاور وزیر کشور دولت اصلاحات مصادف با روز ولادت امام حسن مجتبی (ع) پس از گذراندن دوره بیماری فوت کرد. در همین راستا، تصاویری از مراسم تشییع پیکر او و نماز خواندن حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی بر پیکر او را مشاهده می...

وب‌گاه فرارو

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: بیشترین تعداد سفر‌ها در ایام نوروز امسال به مقصد مشهد، شیراز، اصفهان و در مجموع شهر‌های دارای اماکن زیارتی بوده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید کمال هادیان فر معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی در بازدید از بخش‌های مختلف پایانه مسافربری جنوب تهران شامل غرف شرکت‌های حمل و نقل و تعاونی ها، سالن انتظار، سکو‌ها و ناوگان اتوبوسی، با کارکنان، مسافران و رانندگان ناوگان عمومی جاده‌ای گفتگو کرد. وی با اشاره به آخرین وضعیت آماری سفر‌های نوروز 1403 اظهار کرد: در سفر‌های نوروزی 1402 بالغ بر 16...

وب‌گاه الف

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه تولید و صادرات در کشور باید مورد تکریم قرار گیرد، گفت: با تاکید رئیس جمهور بر اجرای سند تحول دولت، تلاش‌هایی در دو سال گذشته برای بازگرداندن امور به سوی مردم و مشارکت آنها در اداره کشور انجام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اعجاز قرآن یکی از مباحث مهم علوم قرآنی است که به دلایل معجزه بودن قرآن می‌پردازد و در بین متکلمان به عنوان روشن‌ترین دلیل پیامبری حضرت محمد (ص) مطرح است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس جمهور حضور بزرگان علمی در مراکز علمی و پژوهشی را پشتوانه‌ای برای دانشگاه‌ها دانست و بر توجه بیشتر به بهره‌مندی از ظرفیت علمی این چهره‌ها تأکید کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: تصادف چهار خودروی سواری و 2 تریلی در جاده آزادشهر به شاهرود 11 مصدوم برجای گذاشت.