جمعه 10 فروردین 1403

مذهبی

مذهبی

وب‌گاه خبر آنلاین

یک استاد دانشگاه با انتشار توئیتی به حواشی ماجرای کاظم صدیقی و پسرانش واکنش نشان داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور بعد از ظهر امروز پنج‌شنبه در دیدار آقای زیاد نخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن تجلیل از رشادت‌های گروه‌های مقاومت در غزه در برابر جنایات دشمن صهیونیستی و همچنین تقدیر و تاکید بر وحدت گروه‌های فلسطینی تصریح کرد: امروز غزه صحنه غلبه و پیروزی ایستادگی، مقاومت و ایمان مردم فلسطین در مقابل صفحه تاریک، ظلمانی و مملو...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور با تأکید بر راهبرد ایران در حمایت از جریان مقاومت و مردم مظلوم و مقتدر غزه، از انفعال و بی‌عملی سران برخی کشورهای اسلامی در عمل به وظیفه خود در قبال ملت فلسطین گلایه کرد.

وب‌گاه ورزش سه

مشکلات روشنایی ورزشگاه یادگارامام باعث شده تا زنان امکان تماشای بازی این هفته تراکتور را نداشته باشند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نوروزی گفت: ایران یکی از معدود کشور‌هایی است که دانش و فناوری جداسازی ایزوتوپ‌ها را به شکل بومی توسط دانشمندان جوان خود کسب کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال سیاسی اصولگرا در یادداشتی نوشت: اکنون که احداث مسجد در پارک قیطریه نقل محافل است، تاریخ مسجد ضرار تداعی بیشتری پیدا می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت‌الاسلام یعقوبی گیلانی گفت: حضرت محمد مصطفی (ص) الگو و شاخصه‌ی اصلی انسان قرآنی است که همه زندگی ایشان را قرآن کریم فرا گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد مهاجری در واکنش به تصمیم عجیب شهرداری تهران برای ساخت مسجد در پارک قیطریه کنایه زد. محمد مهاجری در واکنش به تصمیم عجیب شهرداری تهران برای ساخت مسجد در پارک قیطریه کنایه زد. به گزارش عرشه آنلاین؛ محمد مهاجری، فعال سیاسی اصول‌گرا درباره حواشی ساخت مسجد در پارک قیطریه نوشت: مسجد در روزگاران قدیم نه فقط محل عبادت که مکانی برای رفع و رجوع نیازهای مردم، جایگاهی برای همدلی، و فضایی برای...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند، افزود: امنیت و احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس جمهور گفت: مردم غزه نه تنها منتظر حمایت برخی دولت‌های اسلامی نماندند بلکه با مقاومت بی‌نظیر خود بی‌خاصیت بودن نهادها، تشکل‌های بین‌المللی مدعی حقوق بشر را ثابت کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون فرهنگی و جنگ نرم ستاد کل نیروهای مسلح گفت: lh به ملت ها امیدواریم و از آنها می خواهیم که به میدان بیایند و با مطالبه از دولتمردان خود سفارتخانه های رژیم اسرائیل را تعطیل کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران گفت: با توجه به فراوانی عرضه و شرایط رقابتی، مغازه‌داران انواع میوه و صیفی را زیر نرخ مصوب عرضه می‌کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قالیباف گفت: هیمنه رژیم صهیونیستی با تمام راهبرد‌های تکنیکی و تاکتیکی در حوزه داخلی و خارجی در همان هفته نخست پس از عملیات طوفان الاقصی فرو ریخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه مصر در دیدار با وزیر مشاور انگلیس در امور خاورمیانه و شمال آفریقا از لندن خواست تا کشور مستقل فلسطین را به رسمیت بشناسد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه مصر در دیدار با وزیر مشاور انگلیس در امور خاورمیانه و شمال آفریقا از لندن خواست تا کشور مستقل فلسطین را به رسمیت بشناسد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: اصل 44 قانون اساسی به‌عنوان محور گفتمانی شعار سال در سه دهه اخیر مغفول مانده است. امیدوارم در سال جاری اهتمام ویژه‌ای برای تحقق جهش تولید ایجاد شود.