جمعه 10 فروردین 1403

مذهبی

مذهبی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برنامه سینماهای کشور در آخرین روزهای تعطیلات نوروزی، همزمان با فرا رسیدن شب‌های احیا در ماه مبارک رمضان تغییر خواهد کردو

وب‌گاه عرشه آنلاین

نام کاظم صدیقی از میان سخنرانان شب‌های احیاء مسجد دانشگاه امام صادق حذف شد کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق (ع) حذف شد. دانشگاه امام صادق از حذف کاظم صدیقی برای حضور در مراسم شب قدر این دانشگاه، خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو، بر اساس سئانس‌های اکران فیلم‌ها در سایت‌های فروش بلیت، روز جمعه دهم فروردین‌ماه سالن‌های سینمایی کشور تا پیش از اذان مغرب دایر خواهند بود و فعالیت آن‌ها از اذان مغرب متوقف می‌شود و روز شنبه فروردین ماه هم تعطیل خواهند بود. فعالیت سینماها پس از یک روز تعطیلی، روز یکشنبه 12 فروردین‌ماه از سر گرفته می‌شود و از صبح این روز تا پیش از اذان مغرب میزبان مردم برای...

وب‌گاه مشرق نیوز

مسائل فلسطین و منطقه در کانون بحث دیپلماتیک با حضور نماینده ویژه رییس‌جمهوری روسیه در امور خاورمیانه و تعدادی از سفیران کشورهای اسلامی در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو، سریال «زیرخاکی 4» که از شب اول ماه مبارک رمضان به روی آنتن شبکه یک سیما رفت امشب به‌پایان می‌رسد و بعد از شب‌های قدر (15 فروردین) قرار است فصل پنجم «نون خ» روانه آنتن این شبکه شود. در این فصل از سریال «زیرخاکی» که همچون فصول قبل ساخته جلیل سامان است بازیگرانی همچون پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گیتی قاسمی و اصغر نقی زاده و... به ایفای نقش پرداخته اند. در «نون خ...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مهدی نقویان رئیس سیمافیلم درباره ساخت چند سریال مهم در سال 1403، سرانجام سریال الف ویژه مسعود جعفری‌جوزانی در تلویزیون، تغییر در نظام پخش و رونق ساخت سریال‌های طنز توضیحاتی داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همزمان با فرا رسیدن شب‌های احیا، برنامه سینماهای کشور در آخرین روزهای تعطیلات نوروزی تغییر خواهد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در نوشته حاضر تقویم نجومی و تقویم همسران امروز جمعه 10 فروردین 1403 ارائه شده است. در نوشته حاضر تقویم نجومی و تقویم همسران امروز پنج‌شنبه 9 فروردین 1403 ارائه شده است. امروز جمعه 10 فروردین / حمل 1403 برابر با 18 رمضان 1445 و 29 مارس 2024 است. روز جمعه طبق روایات متعلق است به حجه ابن الحسن عسکری عج. سفارش شده تا اعمال نیک و خیر خود را در این روز به پیشگاه مقدس ایشان هدیه کنیم تا ثواب...

وب‌گاه 55 آنلاین

دانشگاه امام صادق از حذف کاظم صدیقی برای حضور در مراسم شب قدر این دانشگاه، خبر داد.

وب‌گاه الف

وب‌گاه الف

شاعر شرکت‌کننده در مراسم دیدار با رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه امسال «طولانی‌ترین شب شعر» در محضر ایشان برگزار شد، توضیح داد: در این رویداد 40 نفر شعر خواندند، از زمانی که رهبری آمدند تا لحظه‌ای که برنامه در ساعت 23:30 تمام شد حدود 5 ساعت و نیم زمان بود و ایشان با حوصله تمام سروده‌ها را دنبال می‌کردند.

خبرگزاری تسنیم

مهدی نقویان رئیس سیمافیلم درباره ساخت چند سریال مهم در سال 1403، سرانجام سریال الف ویژه مسعود جعفری‌جوزانی در تلویزیون، تغییر در نظام پخش و رونق ساخت سریال‌های طنز توضیحاتی داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شیخ احمد یاسین شاهد جنگ‌های اعراب و رژیم صهیونیستی، پیمان کمپ دیوید، پیمان اسلو و انتفاضه بود. او باور داشت، نیروهای مقاومت به مرحله‌ای خواهند رسید که کار رژیم صهیونیستی را یکسره کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

کاظم صدیقی از لیست سخنرانان شب های قدر دانشگاه امام صادق (ع) حذف شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: الصفدی و کامرون بر اهمیت تصویب قطعنامه شماره 2728 شورای امنیت مبنی بر آتش بس در غزه در ماه رمضان و ضرورت اجرای آن تاکید کردند.