جمعه 10 فروردین 1403

مذهبی

مذهبی

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه سنندج گفت: این روزها افزایش سرسام‌آور و رهن میلیاردی و اجاره خانه زندگی را بر مردم تلخ کرده است.

خبرگزاری میزان

شبکه چهار سیما در آستانه فرا رسیدن شب‌های قدر، برنامه تلویزیونی "سرزمین شعر" را به صورت ویژه برنامه با محوریت شعر علوی پخش می‌کند. شاعران آئینی اشعار خود را در مدح امام علی (ع) ارائه می‌دهند و میهمانان برنامه درباره شعر رمضان و نیایش گفتگو می‌کنند.

وب‌گاه الف

برنامه‌های شب‌های قدر با سخنرانی روسای قوه قضائیه و قوه مجریه در شب‌های 19 و 21 ماه رمضان در حرم امام راحل برگزار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های اسرائیلی به نقل از نخست وزیر این رژیم اعلام کردند که «ارتش برای آغاز عملیات نظامی در رفح و آزادسازی اسرا آماده می‌شود.»

وب‌گاه مشرق نیوز

خطیب نماز جمعه تهران: امروز حزب‌الله لبنان، انصار الله یمن و حشدالشعبی عراق هماهنگ با یکدیگر عمل می‌کنند و به فضل خدا نتیجه این هماهنگی نابودی رژیم صهیونسیتی است.

خبرگزاری تسنیم

زنده‌یاد سیدحسن حسینی از معدود شاعران دانشور و پژوهشگری بود که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در معرفی مولانا بیدل دهلوی به جامعه ادبی ایران و گسترش دایره و دامنه بیدل‌پژوهی تلاش فراوانی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هنوز در تهران می‌توانید خانه‌هایی را با اجاره‌های ارزان پیدا کنید. اما با توجه به نرخ‌های فعلی می‌توانید خانه‌هایی با متراژ پایین یا سن بالا را انتخاب کنید. هنوز در تهران می‌توانید خانه‌هایی را با اجاره‌های ارزان پیدا کنید. اما با توجه به نرخ‌های فعلی می‌توانید خانه‌هایی با متراژ پایین یا سن بالا را انتخاب کنید. به گزارش عرشه آنلاین؛ برای اجاره یک آپارتمان 40متری با هفت سال ساخت در...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مصطفی زیبایی نژاد مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران گفت: 5 نقطه محوری شهر تهران میزبان کلان پروژه‌های شهرداری در ماه رمضان و عید نوروز هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مترو و اتوبوسرانی پایتخت به مناسبت فرارسیدن اولین شب قدر به شهروندان، خدمات ویژه ارائه می‌کند.

وب‌گاه الف

خطیب نماز جمعه تهران با تاکید بر اینکه مقاومت روزی به عنوان یک محور مطرح بود اما امروز به یک شبکه به هم پیوسته تبدیل شده است، گفت: امروز حزب‌الله لبنان، انصار الله یمن و حشدالشعبی عراق هماهنگ با یکدیگر عمل می‌کنند و به فضل خدا نتیجه این هماهنگی نابودی رژیم صهیونسیتی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

خطیب نماز جمعه تهران گفت: شعار سال تشریفات نیست، جهش تولید بسیار مهم است. تولید افزایش پیدا می‌کند، بیکاری کمتر می‌شود و خروجی این‌ها همه عزت اقتصادی است. همه این‌ها با کمک مردم صورت پذیر است. در خصوص کمک مردم موارد زیاد است و حداقل این است که موانع را از میان بردارند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مراسم احیای شب‌های قدر و عزاداری شهادت مولای متقیان امام علی (ع) در جوار یادمان های گمنام استان تهران برگزار می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید احمد خاتمی در خطبه های نماز جمعه تهران طی سخنانی با اشاره به شب‌های قدر، گفت: امشب اولین شب قدر است. در روایتی از پیامبر اکرم (ص) آمده که ماه رمضان سرور ماه‌ها و شب‌های قدر سرور شب ها است. وی با اشاره به برگزاری محفل امام حسنی‌ها در استادیوم آزادی،، ادامه داد: اجتماع 100 هزار نفری در استادیوم آزادی مایه افتخار بود و به این معناست که مردم ما دلداده...

وب‌گاه عصر ایران

سریال تلویزیونی حشاشین که شب‌های ماه رمضان در کشورهای اهل سنت پخش می‌شود، مورد توجه زیادی قرار گرفته است. این سریال به ماجراهای فرقه اسماعیلیه به رهبری حسن صباح می‌پردازد که در قرن یازدهم میلادی در بخشی از ایران حکومت می‌کرد و با سلجوقیان حاکم بر ایران در نبرد بود. آیا این سریال واقعیت تاریخی درباره این گروه را منعکس می‌کند؟ استاد ایرانی - بریتانیایی مرکز مطالعات اسماعیلیه توضیحات دقیقی...

خبرگزاری تسنیم

رادیو جوان در شب‌های قدر برنامه ویژه‌ای را با نام «و خدایی که در این نزدیکیست» تدارک دیده که به صورت زنده از حرم امام رضا (ع) روی آنتن خواهد رفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیت الله خاتمی گفت: مقاومت هم اکنون پیروز میدان است و بنابر بشارت قرآن آینده هم برای مقاومت است، اما مردم بدانند قصه روز قدس امسال قصه‌ی دیگری است.