شنبه 15 اردیبهشت 1403

مذهبی

مذهبی

وب‌گاه مشرق نیوز

فهرست مراکز فروش ارز اربعین (صرافی‌های عضو بازار متشکل ارز ایران و شعب منتخب بانک‌های عامل) برای فروش ارز اربعین اعلام شد.

خبرگزاری مهر

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پاپ برای حل مشکلات کنونی در عراق، خواستار گفت‌وگو احزاب سیاسی مختلف در این کشور شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فهرست مراکز فروش ارز اربعین (صرافی‌های عضو بازار متشکل ارز ایران و شعب منتخب بانک‌های عامل) برای فروش ارز اربعین اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

نخستین جشنواره جهانی شعر آیینی عصر امروز،9 شهریورماه، با حضور جمعی از شاعران و محبان اهل بیت (ع) در حوزه هنری برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: مراسم هفتم والده مکرمه دکتر محمد باقر ذوالقدر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز چهارشنبه 9 شهریور ماه1401 در مسجد حضرت امام صادق (ع) تهران برگزار شد.

خبرگزاری دانا

مسئولین موکب امام حسن مجتبی (ع) از اعزام دومین گروه خادمین برای برپایی موکب جهت پذیرایی از زائرین حسینی در مسیر پیاده روی اربعین خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نخستین دوره جشنواره جهانی شعر آیینی عصر چهارشنبه طی مراسمی با معرفی برگزیدگان و تجلیل از آنان در سالن سوره حوزه هنری پایان یافت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در یک مطالعه آزمایشی، دانشمندان دستگاهی را با جراحی در مغز دو فردی که اضافه وزن داشتند و از اختلال پرخوری رنج می‌برند، کاشته‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: در ماه‌های اخیر اظهارات مسئولین ستاد امر به معروف سبب شد بسیاری از مردم تصور کنند حاکمیت تصمیم جدیدی در حوزه حجاب گرفته و بنا دارد با اقدامات فراقانونی و قانون‌گذاری‌های جدید و از راه ایجاد فشار مساله حجاب را حل کند. اما واقعیت این است که سران سه قوه باید بارها و بارها پشت تریبون از رفتارهای سلیقه‌ای اعلام برائت کنند تا این اتهام متوجه حاکمیت نشود. آیا کسی تا کنون هزینه...

وب‌گاه فرارو

فرهنگ سازی‌های غلط توسط بلاگرهای مذهبی این روزهای اینستاگرام که در این ویدیو به برخی حقایق زندگی آن ها پرده شده است. منبع: فارس

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس امنیت و اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری دو نفر از عوامل کری خوانی در فضای مجازی و همچنین شناسایی یک قاتل فراری خبر داد.

خبرگزاری دانا

مراسم رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب «مهاجر سرزمین آفتاب» که سرگذشت سبا بابایی تنها مادر شهید ژاپنی را روایت می‌کند، صبح امروز برگزار شد.

خبرگزاری دانا

چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف در قزوین باحضور 193 فعال قرآنی در مرحله استانی برگزار می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امور حوزه قرآنی، از زمره مهمترین برنامه ها و فعالیت های فرهنگی جمهوری اسلامی است.