پنج‌شنبه 3 خرداد 1403

مذهبی

مذهبی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر ستاد مرکزی اربعین تزریق دوز یادآور واکسن کرونا و همچنین تمدید تاریخ گذرنامه را دو شرط برای حضور در مراسم اربعین دانست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت الاسلام رحمانی گفت: اقدامات لازم برای خروج زائران خارجی به ویژه اتباع پاکستانی و افغانستانی از کشور انجام شده است.

خبرگزاری دانا

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه قم گفت: فوکایاما نظریه پرداز آمریکایی چندین ساله قبل می گوید شیعه دو بال دارد یک بال سرخ شهادت و یک بال سبز انتظار و مهدویت؛ انقلاب ما از دل همین محرم و صفر و دسته عزاداری و هیئت ها شکل گرفته است.

وب‌گاه عصر ایران

اسحاق جهانگیری: اگر دولت ورود نمی‌کرد، قیمت ارز جهش عجیبی پیدا می‌کرد / روس‌ها به ایران ارز نمی‌دادند / ارزهایی که در دولت احمدی‌نژاد هدر رفت، شناسایی نشده است / حجم تجارت ایران 70 میلیارد دلار است؛ 20 درصدش در جیب کسانی می‌رود که داخل کشور دنبال تحریم هستند

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر ستاد «لشکر حسین (ع)» در شهرداری تهران با تشریح برنامه‌های این نهاد برای جاماندگان و عزاداران اربعین در پایتخت گفت: پیش‌بینی می‌شود سه میلیون زائر در این پیاده‌روی حضور پیدا کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سیداحسان خاندوزی گفت: برای درخواست دریافت وام سفر به عتبات کافی است سرپرست خانوار در سامانه سماح تقاضای خود را اعلام کنند، این تسهیلات بعد از دو روز به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه الف

معاون اول دولت حسن روحانی می‌گوید ماجرای تعیین نرخ 4200 تومانی برای دلار که بعد از اعلام این نرخ از سوی او به «ارز جهانگیری» معروف شد، از «جفاهای تاریخی است که اگر دولت به آن ورود نمی‌کرد با جهش عجیبی مواجه می‌شد.» جمله‌ای که آغازگر روایتی تازه و دست‌اول از وضعیت بازار ارز ایران در زمستان سال 96 است.

خبرگزاری مهر

وزیر آموزش و پرورش خطاب به دانش آموزان انجمن‌های اسلامی گفت: اگر هریک از شما بتوانید 10 نفر از دانش‌آموزانی را که تمایلی به حضور در انجمن اسلامی ندارند جذب نمائید، می‌توانیم به نتیجه برسیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرماندهی عملیات مشترک عراق گفت: پنج مخفیگاه تروریست‌های داعش در استان کرکوک کشف و منهدم شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تعداد اعضای انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی از 100 هزار نفر باید به یک‌میلیون نفر افزایش یابد به تهیه برنامه‌های فرهنگی باکیفیت در راستای تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان تأکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مراسم ترحیم آیت‌الله محمدعلی ناصری دقایقی پیش در مسجد ارگ تهران برگزار شد. در این مراسم، حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی، حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار...

خبرگزاری تسنیم

معاون صدای رسانه ملی در حکم انتصاب مسعود کاویانی به عنوان «دبیر شورای قرآن و معارف معاونت صدا» بر آموزش تبلیغ غیرمستقیم پیام‌های معارفی به برنامه‌سازان، تأکید کرد.