شنبه 15 اردیبهشت 1403

مذهبی

مذهبی

خبرگزاری تسنیم

معاون اول قوه قضائیه با حضور در دادگاه‌های تجدید نظر استان تهران با قضات و کارکنان این مجموعه قضائی دیدار و تأکید کرد: بر اساس گزارش‌های مستند قضات از سالم‌ترین اقشار شاغل در کل دستگاه‌های کشور هستند.

وب‌گاه عصر ایران

اعزام کاروان‌های زیارتی از مرزهای زمینی و هوایی عراق به حالت قبل برگشته و کاروان‌های زمینی از صبح امروز (چهارشنبه نهم شهریورماه) پس از بازگشایی مرزهای خاکی، اعزام‌ها را از سرگرفته‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در حج و زیارت با بیان اینکه نویسندگان غربی نگاه مادی‌گرا به تمدن دارند و اربعین با چنین نگاهی فاصله زیادی دارد، گفت: تمدنی که غربی‌ها به ذهن مردم و جامعه القاء می کنند، تمدن نیست، بلکه تمدن را می‌توانیم در حرکت اربعین مشاهده کنیم که از ظرفیت عظیم و فراوانی برخوردار است.

وب‌گاه فرارو

احمد محمودزاده؛ رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی در این باره گفت: چنانچه دستگاهی قصد حمایت و استخدام معلمان غیردولتی را داشته باشد، کاملا حمایت می‌کنیم و نباید این تصور ایجاد شود که ما چنین هدفی نداریم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو؛ سیزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت با حضور فعالین این حوزه از کشور‌های مختلف برگزار شد. در این مراسم تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «مهاجر سرزمین آفتاب؛ روایت خاطرات کونیکو یامامورا» نوشته حمید حسام و مسعود امیرخانی منتشر و از آن رونمایی شد. پیمان جبلی در این مراسم با تاکید بر اینکه کتاب به عنوان نخستین واسطه بشر با جهان مادی تأثیر و نقش بسیار برجسته...

وب‌گاه الف

پس از تشدید اختلافات سیاسی در عراق، رئیس ائتلاف الفتح با اشاره به نزدیکی اربعین حسینی (ع) از تمامی احزاب و رسانه‌های این کشور خواست که در ایام حسینی سکوت اختیار کنند.

خبرگزاری مهر

مشهد معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در مشهد با کمبود زمین مواجه‌ایم و قصد نداریم حاشیه شهر را گسترش دهیم.

خبرگزاری تسنیم

علی شاه‌محمدی کارگردان مستند «شهسوار» می‌گوید برای ساخت این فیلم پژوهش جامعی داشته و با همه کسانی که اطلاعاتی درباه تختی داشتند، گفت‌وگو کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس اطلاعات تهران با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد متهم به شهر تهران گریخته است گفت: با تلاش ماموران اطلاعات پلیس تهران، اطلاعاتی در خصوص محل اختفای قاتل در حوالی خیابان "شریعتی" به دست آمد و نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویری از نامه منتشر نشده مرحوم آیت الله ناصری به تولیت آستان قدس رضوی منتشر شد.

وب‌گاه فرارو

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری 216 متهم و انهدام هشت باند خلافکار در جنوب تهران خبر داد.

خبرگزاری مهر

ترجمه کتاب «بچه‌های فرات» با همکاری انتشارات کتاب جمکران و انتشارات لنتر استرالیا ترجمه و در بازار جهانی منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در برپایی جشنواره سراسری علمی، پژوهشی، فرهنگی، هنری و ادبی نماز با عنوان «فجر تا فجر» با ستاد اقادمه نماز کشور همکاری می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو؛ سیزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت با حضور فعالین این حوزه از کشورهای مختلف برگزار شد. در این مراسم تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «مهاجر سرزمین آفتاب؛ روایت خاطرات کونیکو یامامورا» نوشته حمید حسام و مسعود امیرخانی منتشر و از آن رونمایی شد. پیمان جبلی در این مراسم با تاکید بر اینکه کتاب به عنوان نخستین واسطه بشر با جهان مادی تأثیر و نقش بسیار برجسته در...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نامه منتشر نشده مرحوم آیت الله ناصری به تولیت آستان قدس رضوی را مشاهده می کنید.

خبرگزاری دانا

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به جلسه ای که با صنایع برگزار و قرار بر ساخت 32 هنرستان جوارصنعت در این جلسه شده است، گفت: تفاهم نامه های بسیار خوبی در این زمینه بسته شد و بخشی از ساخت این هنرستان ها شروع شده است و با سرعت بالایی پیش می رود.