شنبه 29 اردیبهشت 1403

مذهبی

مذهبی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ضرغامی گفت: من اهل این نیستم که اگر نماینده ای سؤال و استیضاح کند، کوتاه بیایم. چون همه اینها وظیفه قانونی مجلس است. به هیچ کس باج نمی‌دهم و اگر با نمایندگان ارتباط زیاد دارم و با آنها و به شکل صمیمی بدون محافظ و راننده سفر می‌روم، هیچ ارتباطی به تصمیم من در مورد آن استان ندارد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان لیگ فوتبال زمان و ورزشگاه‌های بازی‌های دو هفته رقابت‌های لیگ یک را مشخص کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دو مأموریت اصلی داریم که در حال پیگیری است. اول اینکه از این جمعیت توریست که وارد می‌شود استفاده می‌کنیم تا ایران را به آنها معرفی کنیم تا با موضوع ایران‌هراسی مقابله شود. برای این کار هم تلاش شده تا یک پاویون مناسب داشته باشیم و در حال حاضر ستادی فعال موضوعات را پیگیری می‌کند

خبرگزاری مهر

«سروده بهار» ترانه‌ای بود که زنده‌یاد عبدالله بهزادی به مناسبت قتل فجیع پاتریس لومومبا سرود. از زندگی شاعر این شعر اثرگذار، اطلاعات چندانی در دست نیست بجز مختصری در کتاب دانشنامه پزشکان وکیل.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: زائران، زمان شروع حرکت خود را در جاده‌ها و محورها مدیریت کرده تا به موقع به مقصد برسند.

وب‌گاه تابناک

در این شرایط ممکن است 100 تا جاسوس هم وارد کشور شود، اما قرار نیست به خاطر ترس از ورود جاسوس آن‌قدر سخت بگیریم که کسی نتواند وارد کشور شود!

وب‌گاه فرارو

چند ماه پیش تبلیغات مدرسه‌ای با نام مصاف در سطح شهر تهران پخش شد و خبر از اولین آزمون ورودی این مدرسه می‌داد. حالا مسئولان مدرسه دانش‌آموزان را هم انتخاب کرده‌اند و انتظار آغاز سال تحصیلی جدید را می‌کشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر میراث فرهنگی کشور در مصاحبه ای درباره محدودیت ها در مشهد گفت: اگر منظور شما این است که در مورد آقای علم‌الهدی صحبت کنم، در حال حاضر چنین برنامه‌ای ندارم و فعلا مسئله من نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

داوری در توئیتی سنگ اندازی تندروها در مسیر احیای برجام نوشت: فشار سنگین این جریان روی دولت برای ممانعت از احیای برجام را دست کم نگیریم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: زائران، زمان شروع حرکت خود را در جاده‌ها و محور‌ها مدیریت کرده تا به موقع به مقصد برسند.

وب‌گاه عصر ایران

در این شرایط ممکن است 100 تا جاسوس هم وارد کشور شود اما قرار نیست به خاطر ترس از ورود جاسوس آن‌قدر سخت بگیریم که کسی نتواند وارد کشور شود!

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ جدیدترین وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی و اصلی تهران در صبح شنبه 12 شهریور 1401 را تشریح کرد.