جمعه 13 مهر 1403

مراسم شیرخوارگان حسینی امسال به صورت مجازی در زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
مراسم شیرخوارگان حسینی امسال به صورت مجازی در زنجان برگزار می‌شود

مسئول مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر (ع) استان زنجان گفت: مراسم شیرخوارگان حسینی امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داود خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: مراسم شیرخوارگان حسینی به یاد سرباز 6 ماهه حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) همه‌ساله در اولین جمعه ماه محرم به صورت باشکوه و با حضور شیرخوارگان همزمان با سراسر کشور در زنجان نیز برگزار می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: امسال در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی و همچنین طبق اعلام مرکز، این مراسم به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

خدایی با بیان اینکه مراسم شیرخوارگان حسینی امسال در اولین جمعه ماه محرم (22 مرداد) برگزار می‌شود، افزود: این مراسم از ساعت 10 صبح از شبکه استانی اشراق، پخش خواهد شد.

مسئول مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر (ع) استان زنجان گفت: سخنران این مراسم، حجت‌الاسلام و المسلمین رضایی الوار و قرائت قرآن کریم نیز بر عهده علی قنبری، استاد بین‌المللی است و سیدمحمود حسینی، حسن بیات و مهدی رسولی نیز به مدیحه‌سرایی خواهند پرداخت.

وی اظهار داشت: آرزوی همه دلدادگان حضرت سیدالشهدا (ع) و اهل بیت (ع) برگزاری مراسم به صورت حضوری و با شکوه گسترده است اما طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، معیار در عزاداری‌ها آن چیزی است که ستاد کرونا اعلام می‌کند.

انتهای پیام /