جمعه 7 اردیبهشت 1403

مربی مس کرمان: مدیرعامل استعفا نکرده، نگران مشکلات است / بازیکنان برزیلی و اسکاتلندی به ایران می‌آیند

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
مربی مس کرمان: مدیرعامل استعفا نکرده، نگران مشکلات است / بازیکنان برزیلی و اسکاتلندی به ایران می‌آیند

محمود محمودی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد مطرح شدن استعفای محمد کهندل مدیرعامل این باشگاه اظهار داشت: نه، او استعفا نداده است. در این یکی دو هفته نگرانی‌هایی بابت تزریق منابع مالی و حمابت از سوی شرکت ملی صنایع مس داشت. نه فقط ما تیم‌های دیگر مانند مس رفسنجان هم مشکلاتی دارند. این شرکت، سازمان بالادستی ما محسوب می‌شود و نیاز است که شرایط را درک و حمایت کنند.

وی افزود: ما برای بازی با نفت مسجد سلیمان چند روزی در اهواز هستیم اما مدیرعامل باشگاه برای پیگیری مشکلات و مطالبات باشگاه و تیم در کرمان مانده بود. بچه‌ها بدون یک درصد دریافتی وارد مسابقات شدند و هفته اول را هم پشت سر گذاشتند که زیبنده باشگاه مس کرمان نیست. کهندل ناراحت است و نگرانی‌هایی دارد. در مورد مشکلات هم صحبت کرده بود اما اینطور نیست که استعفای کتبی و جدی داده باشد. من در جریان خبر استعفا نیستم و اصلا صحبتی در این مورد نشده است. با اینحال امیدواریم مشکلات حل شود و مسئولان کمک کنند.

مربی مس کرمان در خصوص بازی هفته اول مقابل نفت مسجد سلیمان عنوان کرد: حدود 80 در صد شاکله تیم از سال قبل حفظ شده است. به هرحال بازی هفته اول بود و یک محک جدی داشتیم. نقاط ضعف و اشکالاتی داریم که باید آن‌ها را برطرف کنیم. برخی مهره‌هایی که تازه جذب کردیم از هفته آینده اضافه می‌شوند. ان‌شاءالله بتوانیم از بازی دوم کار را بهتر پیش ببریم. درست است که نتیجه را واگذار کردیم اما از عملکرد بچه‌ها راضی هستیم. یک بازی سراسر هجومی برگزار شد و به ثمر رسیدن 5 گل نشانگر این موضوع است که هر دو تیم برنامه‌های خوبی داشتند.

وی تصریح کرد: با صدور مجوز بازیکنان جدید مانند محمد قاسمی نژاد و عارف رستمی و اضافه شدن آن‌ها برای بازی این هفته ان‌شاءالله تیم کامل تر می‌شود. چند بازیکن ایرانی دیگر هم مد نظر هستند. دو بازیکن برزیلی و اسکاتلندی هم قرار است به ایران بیایند و آن‌ها را ببینیم. هنوز قطعی نشده اما اگر بتوانیم این بازیکنان را جذب کنیم فکر می‌کنم بتوانند کمک حال تیم باشند.

انتهای پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید لیگ برتر مس کرمان محمود محمودی نیا محمد کهندل مدیرعامل مس کرمان بازیکن اسکاتلندی مس کرمان نفت مسجد سلیمان این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است