شنبه 7 مهر 1403

مردم با اعتماد به دولت‌ها وارد بازار سرمایه شدند / مقایسه بازارها دردی از مردم دوا نمی‌کند

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
مردم با اعتماد به دولت‌ها وارد بازار سرمایه شدند / مقایسه بازارها دردی از مردم دوا نمی‌کند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام احد آزادی خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) پارلمان در جریان گزارش احسان خاندوزی وزیراقتصاد درباره بازار بورس، اظهار داشت: وزیر اقتصاد بازار بورس را با سایر بازارها مقایسه کرد اما مگر قرار است بورس نسبت به سایر بازارها سودآوری کمتری داشته باشد که وزیر این کار را می‌کند و می گوید بازار بورس نسبت به بازار خودرو، طلا، سکه و مسکن وضع بهتری دارد. این قیاس مع الفارغ است و معنا ندارد.

وی افزود: ملت مبتنی بر اعتمادی که به دولت ها داشتند در بازار سرمایه ورود کردند اما خیلی از خانواده ها و سرمایه ها در این بازار به خاطر مشکلات مدیریتی در این نظام از بین رفت و مقایسه این بازار با سایر بازارها دردی از مردم دوا نمی کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما در بحث نرم افزاری و نظام مدیریتی حاکم بر بازار سرمایه مشکل داریم و با این نظام مدیریتی هر اقدامی انجام دهیم وضع بازار سرمایه تغییری نمی‌کند.

انتهای پیام /

*س_ شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید _س* این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید مجلس شورای اسلامی شورای عالی بورس بازار سرمایه اعتماد بازار احد آزادیخواه این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است