سه‌شنبه 1 خرداد 1403

مرکز اسناد انقلاب اسلامی

مرکز اسناد انقلاب اسلامی

خبرگزاری مهر

کتاب «بازار تهران، تحولات سیاسی و انقلابی» فردا سه‌شنبه 17 مرداد در مرکز اسناد انقلاب اسلامی نقد و بررسی می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک روزنامه اینترنتی ادعا کرد که برخی سگ های پلاک‌دار در شهر تهران هار شده‌اند و به مردم حمله می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه جوان نوشت: دبیر عالی جامعه روحانیت تاکید کرد: مشارکت پایین، شکست همه است و در این صورت کسی و جریانی که خود را علاقه‌مند به نظام می‌داند، پیروز نیست. اگر بدون جذب جوان‌ها پیروز شدیم، دوباره فاصله‌ها بیشتر می‌شود. انقلاب اسلامی برای این بود که همبستگی در جامعه ایجاد شود

وب‌گاه عصر ایران

تظاهرات بزرگی با حضور حدود 500 هزار نفر از مردم تبریز علیه رژیم پهلوی برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رجوی در طراحی عملیات فروغ جاویدان و وقتی نیروها را در دوم مرداد سال 1367 در قرارگاه اشرف برای حمله توجیه می‌کرد، گفت: وقتی تهران را تسخیر کردید تا 48 ساعت با شما کاری ندارم هر کاری خواستید بکنید.

وب‌گاه عصر ایران

مرکز اسناد انقلاب اسلامی تصاویر کمتر دیده شده از عملیات مرصاد را منتشر کرده است./ منبع: خبرآنلاین

وب‌گاه خبر آنلاین

مرکز اسناد انقلاب اسلامی تصاویر کمتر دیده شده از عملیات مرصاد را منتشر کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

اواخر تیرماه 1367 خبر پذیرش قطعنامه 598 شورای امنیت سازمان ملل متحد از سوی جمهوری اسلامی ایران در رابطه با پایان یافتن جنگ ایران و رژیم بعث، در رسانه‌های خبری موج جدیدی ایجاد کرد و این خبر به سرعت همه جای جهان را درنوردید.

خبرگزاری مهر

آن‌موقع جوانها فکر می‌کردند اگر وارد سازمان شوند، فیدل کاسترو خواهند شد. بعد دیدند نه‌بابا ساواکی‌ها دماغشان را بگیرند همه کردونکردشان را اعتراف می‌کنند. آدم‌هایِ این‌طوری وارد مبارزه شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مصطفی پورمحمدی رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفت: باید گفت‌وگو را در جامعه ترویج کنیم چراکه محدود کردن، اجازه ندادن، سانسور و توقیف حتماً به ضرر خودش تبدیل می‌شود و اکنون هم آثارش را در جامعه می‌بینیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مصطفی پورمحمدی رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفت: باید گفت‌وگو را در جامعه ترویج کنیم چراکه محدود کردن، اجازه ندادن، سانسور و توقیف حتماً به ضرر خودش تبدیل می‌شود و اکنون هم آثارش را در جامعه می‌بینیم.

وب‌گاه الف

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفت: باید گفت‌وگو را در جامعه ترویج کنیم چراکه محدود کردن، اجازه ندادن، سانسور و توقیف حتماً به ضرر خودش تبدیل می‌شود و اکنون هم آثارش را در جامعه می‌بینیم.

خبرگزاری تسنیم

خانه کتاب به مناسبت هفته حجاب کتاب‌های مرتبط با موضوع عفاف و خجاب را با تخفیف 25 درصد در سامانه خرید از کتابفروشی‌ها عرضه کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بازخوانی ابعاد دیگری از کودتای نقاب در سال 1359، نقش قابل‌تأمل سازمان مجاهدین خلق (منافقین‌) در این کودتا را برملا می‌کند.