سه‌شنبه 1 خرداد 1403

مرکز اسناد انقلاب اسلامی

مرکز اسناد انقلاب اسلامی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مجری برنامه جهان آرا که این روزها همزمان با اخراج اساتید، جذب دانشگاه شریف شده است از نزدیکی فکری خود به سعید جلیلی دفاع کرد.

وب‌گاه عصر ایران

امیرحسین ثابتی با تایید پیروی از نگاه سعید جلیلی گفت: در حوزه تاریخ شفاهی کار کرده‌ام، چند سال در مرکز اسناد انقلاب اسلامی در حوزه تاریخ پژوهشگری کرده‌ام، بسیاری از اسناد تاریخی را خوانده‌ام و حدود یک‌سالی هم هست که یک کتابفروشی تخصصی در حوزه تاریخ و سیاست تاسیس کرده‌ام و بخش زیادی از وقتم را صرف این کار کرده‌ام.

وب‌گاه خبر آنلاین

مجری برنامه جهان آرا که این روزها همزمان با اخراج اساتید، جذب دانشگاه شریف شده است از نزدیکی فکری خود به سعید جلیلی دفاع کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در نامه‌ای به تاریخ 27 مهر ماه 1350، مدیرکل اداره سوم ساواک، فهرستی 47 نفره از اساتید به نام دانشگاه تهران را جهت تصفیه به ریاست ساواک ارسال کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در نامه‌ای به تاریخ 27 مهر ماه 1350، مدیرکل اداره سوم ساواک، فهرستی 47 نفره از اساتید به نام دانشگاه تهران را جهت تصفیه به ریاست ساواک ارسال می‌دارد، این فهرست، طیف‌های متنوع سیاسی را در بر می‌گیرد و حتی شامل حال افرادی می‌شود که برخی از آنان حتی فعالیت سیاسی هم نداشتند

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان منافقین از سال 61 با هدف زدن سرانگشتان نظام درصدد ترور کور شهروندان، مردم عادی و اعضای سپاه پاسداران، کمیته‌ها و مساجد برآمد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قوه قضائیه ایران، آمریکا را به پرداخت 330 میلیون دلار محکوم کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: آیت‌الله سیداحمد خوانساری نسبت به قاطبه علما و مراجع هم‌عصر خود نظرات سیاسی و فقهی متفاوتی داشت. در شرایطی که اکثریت علمای قم و نجف بر حرمت شطرنج تاکید داشتند، ایشان در کتاب 6 جلدی جامع‌المدارک نوشت: «بازی با آلات قمار حتی اگر عنوان قمار بودن هم بر آنها صدق کند، بدون برد و باخت، جایز است

خبرگزاری دانشجو

گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو_ مستند «مقدس نما» از جدیدترین تولیدات دوره آموزشی مرکز مستند سفیرفیلم است و روز سه شنبه 31 مردادماه 1402 از ساعت 19.15 در سالن شهدای سرچشمه رونمایی خواهد شد. در ادامه گفتگوی کوتاه امیرعباس کنعانی کارگردان این مستند با خبرگزاری دانشجو درباره این مستند از نظر شما میگذرد: در ابتدا اگر امکان دارد کمی درباره مستند خود توضیح دهید و اینکه مستند «مقدس نما» چه حرفی...

خبرگزاری مهر

حالا دیگر اقتدار هول‌انگیز دولت جعلی اسرائیل، قدرت اطلاعاتی موساد، نقش مؤثر حمایت‌های سیاسی غرب و اعراب از تل‌آویو مقابل حزب الله فرو ریخته بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک نویسنده گفت: بازار در بسیج توده‌ای انقلاب و عضوگیری تأثیرگذار بود و مهم‌ترین شکل آن هیأت‌های موتلفه بود.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفت: بازار، به عنوان بزرگترین نهاد مدنی در تاریخ انقلاب اسلامی نقش تعیین‌کننده‌ای داشت و جزو قدرتمندترین طبقات متوسط در گروه جوامع عمل کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفت: بازار و جامعه بازاری، به عنوان بزرگترین نهاد مدنی، در تاریخ انقلاب اسلامی نقش تعیین‌کننده‌ای داشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرموده‌اند: اگر زحمات خبرنگار‌ها نباشد، لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود و خبرنگاران هستند که ان را حفظ می‌کنند.

خبرگزاری مهر

کتاب «بازار تهران، تحولات سیاسی و انقلابی» فردا سه‌شنبه 17 مرداد در مرکز اسناد انقلاب اسلامی نقد و بررسی می‌شود.