دوشنبه 16 مهر 1403

مسائل بهداشت و درمان، معیشتی و زیرساختی در خراسان جنوبی نیازمند توجه ویژه است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
مسائل بهداشت و درمان، معیشتی و زیرساختی در خراسان جنوبی نیازمند توجه ویژه است

خسروی گفت: امیدواریم دولت سیزدهم با صدق وعده‌ها به بحث‌های بهداشت و درمان، زیرساختی و جاده‌های استان خراسان جنوبی توجه ویژه داشته باشد و مسایل معیشتی مردم نیز مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حسین خسروی اسفزار نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در جلسه جمع بندی پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور که با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مشکلات جدی استان مسائل بهداشت و درمان است که در زمینه‌های مختلف باید به این مسئله توجه شود.

وی با بیان اینکه افزایش اعتبارات از محل مصوبات سفر برای حوزه های مختلف استان مورد تاکید است، افزود: قدمت اولین بیمارستان شهر بیرجند مربوط به 73 سال پیش است و 140 پزشک متخصص در استان کمبود داریم و تجهیزات بیمارستانی خراسان جنوبی نیز فرسوده است.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نصف جمعیت خراسان جنوبی معادل 400 هزار نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند این در حالی است که تامین اجتماعی در شهر بیرجند فقط یک بیمارستان دولتی دارد.

خسروی با بیان اینکه انتظار داریم بیمارستان میلاد وابسته به تامین اجتماعی نیز از حالت هلدینگ خارج شود، عنوان کرد: سالمندانی در بهزیستی نیازمند مراقبت شبانه روزی هستند که هزینه‌های آنها چند برابر شده و باید به آنها توجه شود.

وی اظهار کرد: یکی دیگر از خواسته های ما افزایش کلانتری‌ها در بخش‌های مختلف استان است.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم ثبات مدیریتی برای مردم و دولت آفت است که در این زمینه نیز انتظار توجه بیشتر داریم.

خسروی به خدمات دولت در حوزه سلامت اشاره کرد و گفت: امیدواریم دولت سیزدهم با صدق وعده‌ها به بحث‌های زیرساختی جاده‌های استان نیز توجه ویژه داشته باشد و مسایل معیشتی مردم نیز مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام /