یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا | کسب یک طلا و دو برنز دیگر برای ایران

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا | کسب یک طلا و دو برنز دیگر برای ایران

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا از 9 آذر با شرکت 169 ورزشکار در رده سنی بزرگسالان و 90 ورزشکار در رده سنی جوانان از 18 کشور در پاتایا تایلند آغاز شد و امروز 12 آذر با برگزاری دور فینال مواد گروه اول ادامه پیدا می‌کند. تیم ایران نیز که در بخش بانوان و آقایان در این رقابت حضور دارد. مهسا جاور و نازنین ملایی در روئینگ دونفره سنگین وزن بانوان در رقابت با...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا از 9 آذر با شرکت 169 ورزشکار در رده سنی بزرگسالان و 90 ورزشکار در رده سنی جوانان از 18 کشور در پاتایا تایلند آغاز شد و امروز 12 آذر با برگزاری دور فینال مواد گروه اول ادامه پیدا می‌کند.

تیم ایران نیز که در بخش بانوان و آقایان در این رقابت حضور دارد.

مهسا جاور و نازنین ملایی در روئینگ دونفره سنگین وزن بانوان در رقابت با پاروزنان ویتنام، کره، اندونزی، چین و هنگ کنگ با زمان 7:59.559 دقیقه بر سکوی نخست آسیا ایستادند و صاحب مدال طلا شدند. در این رقابت پاروزنان چین و ویتنام دوم و سوم شدند.

حمیدرضا رضوانی و شیرزاد قادری در فینال روئینگ دونفره سنگین وزن مردان با حریفانی از ازبکستان، چین، اندونزی، هند و کره رو به رو شدند و در پایان با زمان 7:14.367 دقیقه بر سکوی سوم آسیا ایستادند و صاحب مدال برنز شدند.

ابوالفضل سطوتی و امیررضا عبدالی در روئینگ دونفره مردان جوانان با حریفانی از تایلند، هند، هنگ کنگ، ویتنام و کره رو به رو شدند و در پایان با زمان 7:16.159 دقیقه سوم و صاحب مدال برنز شدند. در این رقابت پاروزنان هند و هنگ‌کنگ اول و دوم شدند.