دوشنبه 9 مهر 1403

مسوولان آذربایجان‌غربی با همه توان به دنبال تحقق شعار سال باشند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مسوولان آذربایجان‌غربی با همه توان به دنبال تحقق شعار سال باشند

ارومیه - ایرنا - معاون استاندار آذربایجان‌غربی گفت: مسوولان با مدیریت فرمانداران شهرستان‌های استان با همه توان به دنبال تحقق شعار سال باشند.

علی مصطفوی روز یکشنبه در سمینار فرمانداران آذربایجان‌غربی اظهار داشت: تحقق شعار سال از جمله توجه به راهکارهای افزایش تولید برای مهاجرت معکوس، تامین امنیت، تعامل با نمایندگان مجلس، مدیریت بیماری کرونا و توجه به احزاب شناسنامه‌دار و قانونی از جمله اولویت‌های امسال در استان است.

وی با قدردانی از تلاش فرمانداران اضافه کرد: نظارت بر بازار، تبیین عملکرد دولت به منظور مقابله با افرادی که ناامیدی را در جامعه تزریق می‌کنند، حضور مستمر بین مردم، تقویت مدیریت بحران و آسیب‌های اجتماعی و مسائل مرزی از دیگر اولویت‌هایی است که باید فرمانداران در مورد آنها اهتمام جدی داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی نیز در این نشست با برشمردن اولویت‌های عمرانی استان بیان کرد: فرمانداران توجه ویژه‌ای به 2 اصل پیگیری و نظارت داشته باشند.

آیدین رحمانی ادامه داد: ممانعت از ساخت‌وسازهای خارج از شهرها، تشکیل جلسات بازآفرینی شهری، توجه به کاهش تصادفات و فعال‌سازی شوراهای ترافیک، لایروبی رودخانه‌ها و آزادسازی حریم رودخانه‌ها، پیشگیری از برداشت‌های غیرمجاز شن و ماسه از بستر رودخانه‌ها و توجه به ستادهای مدیریت بحران از جمله موضوعاتی است که باید فرمانداران به آن توجه کنند.

در این جلسه فرمانداران نیز مسائل و مشکلات شهرستان‌های تابعه خود را مطرح کردند.

رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی، امسال را به نام سال جهش تولید نامگذاری فرمودند.

آذربایجان‌غربی 17 شهرستان و 46 شهر دارد.

*س_برچسب‌ها_س*