دوشنبه 7 آبان 1403

مسی استارت زد: آماده بازی با کریستیانو

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مسی استارت زد: آماده بازی با کریستیانو

لیونل مسی برای حضور در اردوی آماده‌سازی اینترمیامی به آمریکا برگشت و خودش را به باشگاه آمریکایی معرفی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، برنامه آماده‌سازی اینترمیامی از روز دوشنبه به وقت آمریکا آغاز می‌شود و ستاره بزرگ این تیم لیونل مسی برای حضور در تمرین‌ها از اولین روز به میامی برگشته است.

گزارش‌های رسانه‌های آمریکایی حاکی است لئو مسی در اولین قدم با حضور در کلینیک تخصصی اینترمیامی تست‌های پزشکی را پشت سر می‌گذارد تا پیش از شروع تمرین‌ها از آمادگی کامل جسمانی او اطمینان حاصل شود.

اینترمیامی بلافاصله بعد از شروع روند آماده‌سازی خود به عربستان می‌رود و قرار است در یک بازی دوستانه موسوم به جام ریاض به مصاف النصر برود. این بازی اهمیت نمادین فوق‌العاده‌ای دارد، چرا که بعد از سال‌ها شاهد حضور دو اسطوره دنیای فوتبال لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در دو سوی میدان است.

البته برنامه اینترمیامی در عربستان تنها به بازی با النصر خلاصه نمی‌شود و تیم آمریکایی قرار است در ریاض شش بازی دوستانه انجام دهد.

لیونل مسی یک سال فوتبالی سخت را پیش رو دارد و علاوه بر بازی برای اینترمیامی در لیگ ام‌ال‌اس باید در بازی‌های مقدماتی جام جهانی منطقه آمریکای جنوبی و همچنین کوپا آمه‌ریکا به میدان برود. فصل جدید لیگ ام ال اس از ماه آینده میلادی آغاز شده و مسی با اینترمیامی علاوه بر این لیگ باید در لیگ قهرمانان کونکاکاف هم بازی کند.

مسی استارت زد: آماده بازی با کریستیانو 2