شنبه 8 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان محیط زیست گفت: یک میلیارد مترمکعب آب در دریاچه ارومیه است که تراز مناسبی به شمار می‌رود البته باید آن را هرچه سریع‌تر تقویت کنیم.

چپ های تحریمی گاهی دست به اظهار "توجیهات بی مغز" برای تحریم انتخابات می زنند که خوانش این توجیهات و پاسخ اصولی و عقلانی به آنها یک ضرورت است.

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: توطئه‌گران دشمنان ملت ایران برای جدا کردن این مردم از اهل بیت علیهم‌السلام باز هم شکست خوردند و بار دیگر به جهانیان ثابت شد که ما ملت امام حسینیم.

سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: با توجه به اینکه لایحه عفاف و حجاب 70 ماده دارد، در جلسه امروز فراکسیون انقلاب پیشنهاد شد این لایحه به صورت اصل 85 بررسی شود.

گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد لایحه یک فوریتی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب (حمایت از سلامت اجتماعی) در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.

لایحه عفاف و حجاب که در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد، با آنچه در ابتدا، به‌عنوان لایحه پیشنهادی، به مجلس ارائه شده بود، تفاوت‌های مهمی دارد و دچار تغییرات اساسی شده است.

روزنامه اعتماد می‌گوید ناترازی در تامین و مصرف برق به اقتصاد کشور آسیب می‌زند.

نان برخی از جریان‌های سیاسی و رسانه‌های آنها در خلاف واقع‌گویی و ضریب دادن به حاشیه است؛ این رسانه‌های حاشیه دوست، بلای جان پیشرفت هستند.

جریان‌های سیاسی اصلاح‌طلب باید نشان دهند همچنان احکام اسلام را بر همه چیز ارجح می‌دانند و از عقاید محمد خاتمی اعلام برائت کنند.

گفت: در دومین سالگرد ریاست جمهوری رئیسی، مدعیان اصلاحات و صدای آمریکا و بی‌بی‌سی و ایران اینترنشنال و منافقین و سلطنت‌طلب‌ها و بهایی‌ها در اقدامی هماهنگر، حمله گسترده‌ای را به دولت آغاز کرده‌اند.

اگر ما آموزش‌وپرورش را به حال خودش رها کنیم، دقت لازم را نکنیم و در آموزش‌وپرورش مشکل درست بشود، این زیرساخت لطمه خواهد خورد؛ آن‌وقت ضررش دیگر غیر قابل محاسبه است.

اقدامات هنجارشکنانه همچون کشف حجاب نشان داد که طرح شعار زن زندگی آزادی تنها یک سراب بوده و شاهد تضیع حقوق و جایگاه والای زنان در این جنبش هستیم.