چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور در دیدار «وونگ دین هوئه» رئیس مجلس ملی ویتنام و هیئت همراه، با اشاره به قدمت 50 ساله روابط ایران و ویتنام، روحیه استقلال‌طلبی و حق‌خواهی را وجه مشترک ملت‌های دو کشور عنوان کرد.

سردبیر روزنامه زنجیره‌ای خرداد: یک‌سری روزنامه‌نگار داریم که چریک هستند، به‌جای کلاشنیکف و ژ3، قلم بیک در دستشان گرفته‌اند ولی کارکرد همان ژ3 و کلاشنیکف را از آن می‌خواهند.

تهران - ایرنا - سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: با نام نویسی 6247 در دومین روز در مجموع 13916متقاضی نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیش ثبت‌نام کرده‌اند.

سخنگوی دولت در واکنش به برخی اخبار درباره افزایش قیمت نان، گفت: نگاه ما این است که قیمت نان در سطح ملی تغییر نیابد و شیوه توزیع آرد و تخلفات این حوزه اصلاح شود.

ا رزمنده پاسدار امیر حسین صالحیان به دست عناصر ضد انقلاب در چالدران به فیض شهادت نائل شد.

برخلاف ادعای حمید رسایی، اکبر طبری هیچگاه به مرخصی طولانی مدت نرفته است.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی که با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد.

وزیر خارجه کانادا اعلام کرد که این کشور سیزدهمین بسته تحریمی خود علیه شماری از مقامات ایرانی را وضع کرده است.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان درباره عضویت ایران در شانگهای و بریکس و ارتباط آن با مذاکرات برجام، گفت: هیچ ارتباط مستقیمی بین شانگهای و بریکس با برجام وجود ندارد.

وزیر امور خارجه کشورمان عصر امروز سه‌شنبه با آقای بدر البوسعیدی وزیر امور خارجه عمان گفتگوی تلفنی داشت.