سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

قطعا برای نتفلیکس، به اصطلاح «مبارزه» مگان مارکل برای عدالت اجتماعی، پشیزی ارزش ندارد، اما فاش شدن این معما که آیا هری فرزند واقعی چارلز است، یا یک افسر سواره نظام ارتش سلطنتی، ارزش هر سنتش را دارد.

سعید جلالی و علیرضا کاظمی‌پور پس از موفقیت دلنوازان در سال 1388 ایده داستانی تازه‌ای برای نگارش یک سریال موفق نداشته‌اند و به مدد حمایت مهران مهام‌ها همچنان سریال‌های یک شکل می‌نویسند.

محمدمهدی اسماعیلی از تشکیل پرونده حرفه‌ای و رسانه‌ای شبکه‌های معاند تروریسم رسانه‌ای در وزارتخانه متبوع خبر داد و گفت: همچنین به زودی شکایت‌هایی تسلیم مراجع حقوقی بین المللی برای پیگیرد می‌کنیم.

در طول تاریخ تمدن بشر امنیت نه تنها مهمترین فلسفه وجودی حکومت‌ها بلکه به عنوان یکی از مهمترین نیازهای فطری بشر در زندگی اجتماعی و اقتصادی نیز مطرح بوده است.

میثم نیلی گفت: حمایت از برنامه‌های ویژه کتاب که یکی از آن برنامه «کتاب‌باز» بود با محوریت موسسه شیرازه اتفاق افتاد اما متاسفانه مورد بی‌مهری روسای وقت صدا و سیما قرار گرفت و محتوایش تغییر کرد.

سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران 27 مهر تا 2 آبان برگزار شد.

با نزدیک شدن زمان برگزاری جام جهانی فوتبال، وزارت میراث فرهنگی با مشخص کردن مجریان مجاز برگزارکننده تور جام جهانی، برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده از سوی اشخاص غیرمجاز، نکاتی را یادآور شد.

دکتر ملک‌محمد: یک روانشناس آمریکایی 400 میلیاردر آمریکایی را از نظر سطح شادی بررسی کرده بود و دیده بود شادی آن‌ها با میانگین شادی در آمریکا تفاوتی ندارد. ما باید بپذیریم که «رنج» سهم آدمی است.

درست همزمان با اوج‌گیری تبلیغات سنگین بلوک رسانه‌ای غرب علیه روسیه و ایران و دعاوی مطروحه درباره همکاری این دو کشور علیه اوکراین، بازی جدیداین مجموعه مشهور با آنتاگونیست ایرانی - روسی انتشار می یابد.

ژان تولی نویسنده نمادشکن فرانسوی که برای علاقه‌اش به تاریخ و شعر شناخته می‌شد در 69 سالگی از دنیا رفت.

عزت‌الله ضرغامی پس از آن‌که دولت کانادا نام او را در فهرست تحریم‌های جدید قرار داد، گفت: بیش از 10 سال است تحریم اروپا هستم، تحریم کانادا هم به آن اضافه شد. حالا تعطیلات آخر هفته کجا باید برم؟!

محمدحسین پویانفر، مداح اهل‌بیت علیهم‌السلام، ضمن مقایسه وطن‌فروش و تن‌فروش نوشت: کسی که وطن‌فروشی می‌کند، هم‌وطن ما نیست.

با استقبال 42 هزار و 200 نفری مخاطبان، پرمخاطب‌ترین پنجشنبه سینمایی کشور پس از دوران ناآرامی رقم خورد.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: رونق گردشگری مذهبی در کشور منجر به توسعه اشتغال در اطراف این اماکن خواهد شد.

عجیب نیست که بزرگ‌ترین هدف یک دختر جوان این روزها چپ کردن ماشین باشد؟ اما اگر این دختر جوان دهه‌هشتادی، حدیثه سعیدپناه، پرکارترین زن بدلکار سینمای ایران باشد، دیگر این هدف چندان عجیب به‌نظر نمی‌رسد.

متیو پری ستاره سریال «فرندز» در مصاحبه تازه خود فاش کرد که در سال 2018 تا آستانه مرگ پیش رفته بود.