سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

کاوه حدادی کارگردان مستند «همه چیز از بالا قشنگ‌تر است» همزمان با نمایش این فیلم در جشنواره فیلم کوتاه تهران به ارائه توضیحاتی درباره واقعه تاریخی روایت‌شده در این مستند کوتاه پرداخت.

سلسله نشست ادبی "مداد خیال" میزبان دو نویسنده مطرح کشور، اسماعیل منصوری لاریجانی و کلر ژوبرت در کتابخانه دکتر شهیدی شده است.

سریال «آزادی مشروط» که کاری طنز با موضوع کروناست از اول آبان روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

کتاب «جاسوس بازی 2» نوشته حمید داود آبادی شامل روایت هایی واقعی از ایرانی‌هایی که به کشور خود خیانت کردند توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

بازیگر فیلم «فلش» در صورت مجرم شناخته شدن به 26 سال حبس محکوم خواهد شد.

یک رسانه آمریکایی نوشته تاپ‌گان، با ماهیتی تشنه به خون یک زباله مطلق است یک تبلیغ 131 دقیقه‌ای برای مرگ، به شدت غیراصیل، وحشیانه، و به طرز بی شرمانه‌ای جنجالی برای ارائه کمک به دلالان اسلحه.

دبیرکل و مدیران نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با رئیس سازمان سینمایی دیدار کردند.

مراسم رونمایی کتاب «عمارت هیتلر» اثر داوود خدایی امروز در کافه کتاب سمیه با حضور نویسنده کتاب، ساسان ناطق مدیر دفتر ادبیات داستانی حوزه هنری و تیمور آقامحمدی نویسنده و منتقد برگزار شد.

ست گرین مدعی است که بیل ماری در کودکی او را «از قوزک پا» گرفته و در سطل انداخته است. این هنرپیشه در جدیدترین مورد بدرفتاری، 100 هزار دلار جریمه برای آزار یک زن در صحنه فیلمبرداری محکوم شد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد همه اهداف تعیین شده امروز در اوکراین از جمله مراکز فرماندهی و شبکه برق این کشور منهدم شد.

فصل جدید برنامه تلویزیونی «اعجوبه‌ها» با اجرای حامد سلطانی روی آنتن می‌رود.

سارا عرفانی نویسنده و موسس کانون ادبی بانوی فرهنگ در افتتاحیه یکشنبه های فیروزه ای گفت: یکشنبه های فیروزه ای فرصتی برای دورهمی اهالی فرهنگ و ادب است.

فرهادی در جشنواره‌ها مختلف و محافل سینمایی مختلفی از حقوق تضییع شده زنان ایرانی می‌گوید و درباره‌اش بیانیه می‌نویسند، در حالی که در مورد ابهامات طرح فیلم قهرمان صحبتی نمی کند.

معمارصادقی از طرفداران تحریم‌های سخت علیه مردم ایران است. او در سخنرانی چندسال قبل خود از دولت امریکا میخواهد حمله نظامی علیه مردم ایران را آغاز کند.

نوید محمدزاده بازیگر سینما، تئاتر خبر دستگیری خود را تکذیب کرد.