شنبه 31 شهریور 1403

مصاحبه عجیب غلامپور: / جواد مسی و رونالدو می‌خواست نگرفتند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مصاحبه عجیب غلامپور: / جواد مسی و رونالدو می‌خواست نگرفتند!

مربی گلرهای استقلال درباره وضعیت این تیم پس از تساوی با نساجی صحبت کرد.

به گزارش ورزش سه، تیم استقلال تهران در دیدار هفته پنجم خود مقابل نساجی با نتیجه 2-2 متوقف شد و بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان‌های این تیم در پایان تقابلشان اظهار داشت: صحنه چشمی اصلا اخراج نداشت ولی می‌گویند از فاکتورهای اخراج است. اعتراض ما این بود که اخراج نداشت و از این اتفاق ناراحت بودیم.

او در مورد اتفاقات پیش از آغاز بازی درباره مسئله چمن بازی تاکید کرد: اعتراضمان این بود که چمن بلند است و به چیز دیگری اعتراض نداشتیم. کیفیتش مشکل نداشت و هر دو تیم می‌خواستند روی زمین بازی کنند و بلندی چمن قطعا اجازه نمی‌داد. برخی از تیم‌ها مربیانی دارند که برایش 1 میلیون دلار پول دادند ولی ما همین الان بدنسازمان نیست و باشگاه باید او را برگرداند. مسائل دیگری هم وجود دارد که دیگر بازگو نمی‌کنم.

مربی استقلال درباره وضعیت این تیم پیش از دربی خاطرنشان کرد: صد در صد به آینده امید داریم. پرسپولیس یا هر تیمی شرایط خودش را دارد و انشالله دربی را استقلال برنده باشد.

غلامپور همچنین به صحبت های نکونام درباره شانس بالای قهرمانی استقلال واکنش نشان داد و گفت: صد در صد قهرمان می‌شویم. نفرات خوبی داریم ولی به تعداد نداریم و بعد از اینکه فوروارد بگیرند وضعیت بهتر می‌شود. ما تلاش می‌کنیم که قهرمان شویم اما باشگاه هم باید کمک کند.

او درباره تقابل با علی خطیر به عنوان مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: آقای خطیر کاش در استقلال این بازیکنان را می‌گرفت. آقای خطیر تا به نساجی آمد ناگهان 6-7 بازیکن گرفت و از آستینش بیرون ریخت و الان 40 تا بازیکن هم شاید بگیرد. نمی‌دانم چرا برای استقلال کاری نکرد؟ مشکل ما پارسال مدیریت بود.

غلامپور درباره مسئله عدم جذب اورونوف برای استقلال فصل قبل گفت: من در جریان نیستم. وقتی مربی و سرمربی اسم می‌دهد مدیر باید بگیرد و نمی‌شود که انقلت بیاوری. پارسال واضح است که برای استقلال یار نگرفتند.

او در پایان در پاسخ به سوال اینکه کادرفنی استقلال چه کسانی را می‌خواست، گفت: ما مسی و رونالدو را می‌خواستیم و نگرفتند!

مصاحبه عجیب غلامپور: / جواد مسی و رونالدو می‌خواست نگرفتند! 2