دوشنبه 2 مهر 1403

مصوبه تعیین اعضای شورای حقوق و دستمزد ابلاغ شد / اعضای منتخب هیأت وزیران در این شورا چه کسانی هستند؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
مصوبه تعیین اعضای شورای حقوق و دستمزد ابلاغ شد / اعضای منتخب هیأت وزیران در این شورا چه کسانی هستند؟

اقتصادنیوز: معاون اول رئیس‌جمهور تصویب‌نامه هیأت وزیران درخصوص تعیین اعضای شورای حقوق و دستمزد را ابلاغ کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، محمدرضا عارف تصویب نامه هیات وزیران در خصوص اعضای شورای حقوق و دستمزد را به سازمان اداری و استخدامی کشور، وزارت آموزش و پرورش و وزارت کشور ابلاغ کرد.

هیات وزیران در جلسه 25 شهریور سال جاری به پیشنهاد سازمان اداری و استخدامی کشور و به استناد ماده 74 قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب 1386 تصویب کرد: وزیران آموزش و پرورش و کشور به‌عنوان اعضای منتخب هیأت وزیران در شورای حقوق و دستمزد تعیین می‌شوند.

مطابق ماده 74 قانون مدیریت خدمات کشوری، به منظور هماهنگی در تعیین حقوق و مزایای کارمندان دستگاه های اجرائی، شورای حقوق و دستمزد با عضویت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و وزیر امور اقتصادی و دارایی و دو نفر از وزراء به انتخاب هیأت وزیران و رئیس دستگاه ذی ربط و مجموعأ دو نفر نماینده از کمیسیون‌های اجتماعی و برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی (به عنوان ناظر) تشکیل می‌شود.

خبر مرتبط گزارش عارف از اقدامات دولت برای معدن طبس

اقتصادنیوز: معاون اول رئیس جمهور با تسلیت به خانواده جانباختگان حادثه معدن زغال سنگ طبس گفت: در جلسه امروز گزارش‌های جامعی از روند درمان مجروحان و مصدومان این حادثه تلخ ارائه شد که از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌خواهیم تلاش‌ها با جدیت بیشتری هم در درمان مصدومان طبس و هم مداوای مجروحان حادثه تروریستی لبنان ادامه یابد.

پیشتر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عضو این شورا بود که وزیر کشور جایگزین وزیر کار شد.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
مصوبه تعیین اعضای شورای حقوق و دستمزد ابلاغ شد / اعضای منتخب هیأت وزیران در این شورا چه کسانی هستند؟ 2