یک‌شنبه 27 خرداد 1403

معمارزاده: بازی با هوادار را ملاک قرار ندهید / اوسمار طوری کار کرد که انگاریحیی اصلا نرفته

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
معمارزاده: بازی با هوادار را ملاک قرار ندهید / اوسمار طوری کار کرد که انگاریحیی اصلا نرفته

میثاق معمارزاده از عملکرد اوسمار تمجید می کند و می گوید تیم او جمعه شب راحت برنده می شود.

به گزارش "ورزش سه"، دروازه بان سابق پرسپولیس درباره رقابت سرخابی بر سر قهرمانی لیگ می گوید: به نظرم بازی‌های باقیمانده پرسپولیس در مجوع سخت تر از استقلال است. سخت ترین بازی پرسپولیس هم دیدارش با شمس آذر است. در طرف مقابل هم بازی بسیار دشواری مقابل نساجی پیش رو دارد که احتمال امتیاز از دست دادنش در آن بازی زیاد است. با این وجود با توجه به قدرت پرسپولیس می گویم که آنها بازی‌های به مراتب سخت تر از شمس آذر را برده اندو اگر با تمام قدرت خود ظاهر شوند این تیم هم نمی تواند سد راهش شود.

معمارزاده ادامه می دهد:من فکر می کنم نگه داشتن صدر خیلی سخت است به همین خاطر استقلال کار سخت‌تری دارد و فشار قهرمانی بیشتر روی دوش سرمربی و بازیکنان این تیم است که باید در هر بازی پیروز شده و صدر را برای خودشان نگه دارند. همین مساله فشار روانی زیادی روی تیم صدرنشین وارد می کند.

او درباره بازی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان می گوید:به نظرم پرسپولیس با دو سه گل اختلاف برنده می شود چون تیم اهوازی توانایی ایستادگی مقابل تیم پرسپولیس که جمعی از بهترین های ایران را در اختیار دارد نخواهد داشت. اگر نساجی هم از استقلال امتیاز بگیرد یا این تیم را شکست دهد شرایط بسیار خوبی برای قهرمانی پرسپولیس به وجود خواهد آمد. پرسپولیس تیم خوبی است و مهمترین ویژگی اش این است که حتی وقتی گل می خورد راحت گل می زند و به بازی باز می گردد. این نکته ای است که پرسپولیس را از سایر تیم‌ها متمایز کرده است.

معمارزاده درباره شانس های از دست رفته مقابل تیم هوادار و موقعیت هایی که به این تیم دادند هم می گوید:آن بازی را به دقت دیدم. هوادار ابتدای بازی از جلو کرد پرس و فشار زیادی روی پرسپولیس وارد ساخت اما در ادامه از لحاط بدنی افتاد به همین دلیل پرسپولیس در ادامه خیلی توانست از کانال های کناری فشار بیاورد و موقعیت های زیادی ایجاد کند. البته اگر عیسی زودتر گل می زد شرایط خیلی فرق می کرد. ما نباید بازی با هوادار را برای بازی‌های دیگرمان ملاک قرار بدهیم چون بعید می دانم شرایط آن مسابقه در بازی های دیگر پرسپولیس تکرار شود که خریفان موقعیت زیاد پیدا کنند و آنها را از دست بدهند. پرسپولیس هم مدافعان وسط خیلی خوبی دارد که ممکن است در یک بازی در طول فصل تمرکز شان را از دست بدهند و کیفیتی که از آنها انتطار می رود را ارایه ندهند.

میثاق درباره تاثیرگذارهای پرسپولیس هم می گوید: اورونوف را خیلی خوب دیدم. امید عالیشاه را هم بسیار تاثیر گذار ارزیابی کردم. هر وقت او در زمین بوده بیشترین تاثیرگذاری را داشته.

او در خصوص اوسمار و ادامه همکاری پرسپولیس با این مربی هم می گوید: با توجه به شرایطی که پرسپولیس بعد از رفتن یحیی داشت و همه از آن ترس داشتند با حضور اوسمار خوب نتیجه گرفت و روند مثبتی داشت. اوسمار به لحاظ فنی خوب کار کرد و همه استرس ها را از تیم و هواداران برداشت. او به گونه ای کار کرد که انگار یحیی نرفته است.