شنبه 1 اردیبهشت 1403

مقامات لشکری شهادت سردار «حمید خدادی» را تسلیت گفتند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مقامات لشکری شهادت سردار «حمید خدادی» را تسلیت گفتند

تهران - ایرنا - فرماندهان نظامی و مقامات لشکری و کشوری در پیام‌های جداگانه شهادت سردار «علی (حمید) خدادی» معاون ایمنی و اقدامات تأمینی ستاد کل سپاه از جانبازان شیمیایی دوران دفاع مقدس را تسلیت گفتند.

به گزارش ایرنا، در روزهای بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، سردار «علی (حمید) خدادی» جانباز شیمیایی دوران دفاع مقدس، پس از یک دوره تحمل بیماری، صبح روز پنجشنبه (3 مهرماه 99) دعوت حق را لبیک گفت و به سردار سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» و جمع همرزمان شهیدش در دوران دفاع مقدس ملحق شد.

این جانباز شیمیایی دوران دفاع مقدس، معاون ایمنی و اقدامات تأمینی ستاد کل سپاه بود و بیش از یک دهه به عنوان رییس دفتر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سپاه قدس خدمت می کرد.

«شهید خدادی»، پاسداری الگو و مرجع برای دفاع از انقلاب اسلامی

سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی شهادت سردار سرتیپ پاسدار «حمید خدادی» معاون ایمنی و اقدامات تأمینی سپاه را به رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا (مدظله‌العالی)، خانواده معظم و رزمندگان دلاور نیروهای مسلح به‌ویژه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک و تسلیت گفت

خدمات ارزنده و درخشان آن شهید متواضع و مصمم در مجموعه‌های حفاظت، امنیت و اقدامات تأمینی ستاد کل نیروهای مسلح و سپاه وی را در تراز پاسداری الگو و مرجع برای دفاع غیر محافظه کارانه از آرمان‌های انقلاب اسلامی و سربلندی ایران و ایرانی معرفی کرد که به فضل الهی مورد تأسی مدافعان کشور و نظام اسلامی قرار خواهد گرفت.

نقش‌آفرینی‌های «شهیدخدادی» الهام‌بخش نسل‌های امروز و فردای سپاه قدس است

سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم در پیامی جداگانه شهادت سردار خدادی را به فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی)، خانواده مکرم و آحاد پاسداران انقلاب و همرزمان وی تبریک و تسلیت گفت.

در پیام فرمانده سپاه آمده است: «بی‌تردید یاد، خاطره و نقش آفرینی های سترگ و موفق آن شهید ارجمند و مخلص در سطوح مختلف حفاظتی و امنیتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح طی چهار دهه اخیر، از جمله دوره همرزمی و یاری بخشی به سردار دل‌ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی در نیروی قدس، برای همیشه ماندگار و الهام‌بخش نسل‌های امروز و فردای این نهاد انقلابی و مردمی و بلکه جامعه اسلامی خواهد بود.

به گزارش ایرنا، سردار حمید خدادی، بیش از 80 ماه در جبهه‌های حق علیه باطل در دوران جنگ تحمیلی حضور داشت و چندین بار در عملیات‌های مختلف مجروح و بارها به دلیل عوارض شیمیایی در بیمارستان بستری شده بود.

وی پس از جنگ تحمیلی نیز در بخش‌های مختلف ستاد کل نیروهای مسلح و ستاد فرماندهی کل سپاه خدمت کرد و سالها در کنار مدافعان حرم با سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش همراه بود.

سردار علی خدادی، برادر «محمد خدادی»، معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر عامل اسبق خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) بود.

خبرگزاری جمهوری اسلامی ضمن عرض تسلیت این مصیبت به ایشان و خانواده محترمشان، برای آن مرحوم غفران الهی مسالت می‌کند.

*س_برچسب‌ها_س*