جمعه 28 اردیبهشت 1403

مقدم: مسئولان آموزش و پرورش اسناد لانه جاسوسی را در کتاب‌های درسی درج کنند

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
مقدم: مسئولان آموزش و پرورش اسناد لانه جاسوسی را در کتاب‌های درسی درج کنند

احمد علی مقدم، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی خبرگزاری فارس، درباره با فرمایشات راهگشای حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به مناسبت 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در دیدار با دانش آموزان، اظهار کرد: آمریکای شیطان صفت هیچ گاه دوست ملت ما نبوده و همواره برای نابودی نظام و انقلاب ما با طراحی فتنه های مختلف، تحریم و ترور دانشمندان ما تلاش کرده است اما همیشه هم با بصیرت ملی شکست خورده است.

وی افزود: بارزترین نمونه فتنه انگیزی و دشمنی آمریکا با انقلاب ما، فتنه اخیر است که با طراحی جنگ ترکیبی با همکاری صهیونست ها نقشه کشیدند و جوانان ناآگاه و گاها آگاه و مزدور را به خیابان ها کشید و با اغتشاش و ناامنی جان تعداد زیادی از مردم بی‌گناه و نیروهای امنیتی مظلوم کشورمان را گرفتند. لذا، ابراز دلسوزی برای ما، کار آمریکای غدار است. اما، فتنه 88 و فتنه کنونی دروغ بزرگ او را برملا کرده است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان، مطرح کرد: دانشجویان بابصیرت ما با تسخیر لانه جاسوسی، آمریکا و حکومت خائن و سرسپرده ستمشاهی را رسوا کردند و انقلابی بزرگ را برای دوام و پایداری انقلاب اسلامی و عدم برگشت خاندان خودفروخته پهلوی رقم زدند. لذا، مسئولان آموزش و پرورش طبق تاکیدات معظم له باید مضامین اسناد توطئه‌های آمریکا علیه ملت ایران را که در تسخیر لانه جاسوسی بدست آورده اند را حتما در کتب درسی دانش آموزان بیاورند که نسل جوان ما با این شیطان بزرگ بیشتر آشنا شوند.

مقدم با بیان اینکه آمریکا همیشه غیرقابل اعتماد بوده است، تصریح کرد: آمریکا از مقابله مستقیم با کشور ما عاجز است. لذا، از جنگ نرم رسانه ای برای اجرای اهداف شوم خود استفاده می کند و تجربه سالیان زیاد نشان داده است که آمریکا هیچ‌گاه امین و تکیه گاهی برای کشور و افردای نبوده است چراکه همیشه خلف وعده کرده و با خیانت به مزدورانش، پشت آن‌ها را خالی کرده است که رضا خان، مصدق، محمد رضا شاه و... نمونه های بارز این خیانت تاریخی شیطان بزرگ به آن‌ها بوده است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا همان شیطان بزرگ و دشمن غدار نظام ما است و فقط روش های دشمنی اش از جنگ سخت به جنگ نرم و روانی تفاوت پیدا کرده است، بیان کرد: آمریکا با ترور دانشمندان و سرداران کارآمد ما همچون سردار سلیمانی ها در تلاش است تا اراده خود را بر منطقه و جهان حاکم کند. اما، این شعور سیاسی و ولایت مداری مردم و جوانان ما است که می تواند با تکیه بر تولید دانش بنیان داخلی و اجرای اقتصاد مقاومتی آمریکا را شکست دهد.

این فعال سیاسی تصریح کرد: آمریکا، کانون فتنه و آموزش آشوب و اغتشاش به جوانان فریب خورده است. لذا، طراحان و سناریو نویسان مزدور آمریکا، با هدف رواج تشیع انگلیسی و آمریکایی تلاش می کنند. بنابراین، این سران و لیدرهای اصلی فتنه باید دستگیر شوند و به اشد مجازات برسند چراکه اینان بازیگران صحنه نمایش دشمن هستند.

مقدم با تاکید براینکه شعار «مرگ بر آمریکا» شعار همیشگی مردم ما و مظلوم جهان است، گفت: دشمنان ما هشتک "مهسا امینی" می زنند و با شعار «زن، زندگی و آزادی»، ادعای دفاع از حقوق بشر و زنان را دارند. اما چرا درباره شهدای مظلوم زن و کودک این فتنه هشتگ نمی زنند و خفه شده اند. بنابراین، فتنه اخیر، نقشه صد در صدی دشمن برای نابودی اسلام و ولایت است که باید بسیار هوشیار باشیم.

مقدم با اشاره به اینکه مبادا خواص و مردم ما با رفتار و کردار خود صدا و بازیگر نمایش دشمن شوند، اذعان کرد: جهاد تبیین و روشنگری ابعاد مختلف فتنه، کار مسئولان و افراد موثر نطام است تا جوانان با تحلیل و بررسی ناآرامی های اخیر، بتوانند دشمن شناسی خود را باری دیگر اثبات کنند و دروغ پردازی ها و کشته سازی های اجانب را برملا کنند و همچنین سبب هدایت گری جوانان فریب خورده این مظلوم نمایی فتنه دشمنان شوند.

دبیرجبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان در پایان با تاکید بر گرفتن انتقام خون سردار سلیمانی و شهدای بیگناه فتنه اخیر، خاطرنشان کرد: اقتدار و گسترش تفکر مقاومت، راه مقابله با نظام سلطه است و انتظار داریم دولت انقلابی و وزارت خانه های مورد تاکید مقام معظم رهبری، با تلاش جهادی و مدیریت مسائل اقتصادی و گرانی ها و همچنین جلب اعتماد و رضایت عمومی، مطالبات معظم له را برآورده کنند تا مثل همیشه سربلند و مقتدر در جهان باشیم.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

ایالات متحده آمریکا

شیطان بزرگ کتاب های درسی تسخیر لانه جاسوسی لانه جاسوسی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
مقدم: مسئولان آموزش و پرورش اسناد لانه جاسوسی را در کتاب‌های درسی درج کنند 2