پنج‌شنبه 19 مهر 1403

ملی پوش سابق پرسپولیس به استقلال پیوست + عکس

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
ملی پوش سابق پرسپولیس به استقلال پیوست + عکس

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، آریا برزگر مهاجم پیشین نفت مسجدسلیمان و تیم امید ایران به استقلال پیوست. این بازیکن پس از بازگشت از اردوی تیم امید، روز شنبه جهت ادامه مذاکرات و امضای قرارداد خود در محل باشگاه استقلال حاضر و پس از مذاکره با علی خطیر مدیرعامل باشگاه و بنا بر درخواست جواد نکونام رسما آبی‌پوش شد. با رایزنی صورت گرفته از سوی باشگاه استقلال، رضایت‌نامه این بازیکن نیز...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، آریا برزگر مهاجم پیشین نفت مسجدسلیمان و تیم امید ایران به استقلال پیوست.

این بازیکن پس از بازگشت از اردوی تیم امید، روز شنبه جهت ادامه مذاکرات و امضای قرارداد خود در محل باشگاه استقلال حاضر و پس از مذاکره با علی خطیر مدیرعامل باشگاه و بنا بر درخواست جواد نکونام رسما آبی‌پوش شد.

با رایزنی صورت گرفته از سوی باشگاه استقلال، رضایت‌نامه این بازیکن نیز صادر شد تا زمینه برای انتقال او آماده شود.

رسانه رسمی باشگاه استقلال با اعلام این خبر نوشته است: «آریا برزگر مهاجم پیشین نفت مسجدسلیمان و تیم امید ایران به استقلال پیوست. این بازیکن پس از بازگشت از اردوی تیم امید روز شنبه جهت ادامه مذاکرات و امضای قرارداد خود در محل باشگاه استقلال حاضر و پس از مذاکره با علی خطیر مدیرعامل باشگاه و بنا بر درخواست جواد نکونام رسما آبی‌پوش شد. با رایزنی صورت گرفته از سوی باشگاه استقلال، رضایت‌نامه این بازیکن نیز صادر شد تا زمینه برای انتقال او آماده شود.»

برزگر یکی از ستاره‌های تیم زیر 23 سال ایران در راه صعود به المپیک محسوب می‌شود، ستاره جوانی که نکونام به سبک بازی‌اش اعتقاد دارد و قصد او اضافه کردن این بازیکن به جمع نفرات تیمش بود.

برزگر با شرایط سنی‌ای که دارد در لیست زیر 21 ساله‌های استقلال قرار می‌گیرد و لیست بزرگسال این تیم را هم پُر نمی‌کند. جالب اینکه این بازیکن جوان سال گذشته نیز با پیراهن نفت مسجدسلیمان مقابل استقلال بازی کرد و عملکرد خوبی هم داشت.

باید دید این بازیکن جوان می‌تواند با عملکردی که ارائه می‌دهد به چشم سرمربی باشگاه استقلال بیاید و در ترکیب اصلی حضور پیدا کند یا خیر.

انتهای پیام /

ملی پوش سابق پرسپولیس به استقلال پیوست + عکس 2