جمعه 1 تیر 1403

مناظره 90 دقیقه‌ای بدون مخاطب / بایدن و ترامپ توافق کردند؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
مناظره 90 دقیقه‌ای بدون مخاطب / بایدن و ترامپ توافق کردند؟

شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان گفت که جو بایدن، رییس‌جمهور آمریکا و دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق این کشور در یک مناظره 90 دقیقه‌ای شرکت خواهند کرد، اما این مناظره بدون حضور تماشاچیان خواهد بود.

به گزارش "سی ان ان"، با توجه به این شبکه خبری آمریکا, تیم های انتخاباتی بایدن و ترامپ روز شنبه برای مناظره در تاریخ 27 ژوئن با حضور دو مجری و بدون حضور تماشاچیان در استودیو به توافق رسیدند.

این شبکه افزود: «هر دو کاندیدا موافقت کردند که در یک تریبون حاضر شوند و جایگاه آنها با یک سکه مشخص می‌شود و میکروفون‌ها «در طول مناظره به جز نامزدی که نوبت سخنرانی دارد، خاموش خواهد بود.»

سی ان ان اعلام کرد که هیچ وسیله یا یادداشتی روی صحنه مجاز نخواهد بود و به نامزدها فقط یک خودکار، کاغذ و یک بطری آب داده می‌شود.

این مناظره که در آتلانتا، جورجیا برگزار خواهد داشت، 90 دقیقه زمان خواهد برد و در طی آن ستادهای انتخاباتی دو نامزد نمی‌توانند با بایدن و ترامپ تعامل داشته باشند.

بایدن و ترامپ در ماه مه بر سر دو مناظره تلویزیونی انتخاباتی توافق کردند که دومین مناظره در 10 سپتامبر توسط شبکه ای بی سی میزبانی خواهد شد.

آخرین مناظره بین این دو فرد در سال 2020 با تنش فراوان همراه بود به گونه‌ای که ترامپ اجازه نمی‌داد بایدن اظهارات خود را کامل کند که این رفتار بایدن را مجبور به واکنش کرده و گفت: "نمی‌توانی خفه شوی مرد؟"

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.