دوشنبه 16 مهر 1403

منزل مدیرکل دامپزشکی مورد اصابت گلوله قرار گرفت

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
منزل مدیرکل دامپزشکی مورد اصابت گلوله قرار گرفت

یاسوج - ایرنا - مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد تائید گفت که فرد یا افرادی شبانه اقدام به تیراندازی به خانه مسکونی وی کرده اند که سبب ایجاد خسارت به منزل سازمانی و موجب ترس و نگرانی خانواده اش شدند.

عبدالله بهمنش روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در زمان وقوع حادثه کسی از اعضای خانواده در منزل نبود اما پس از حضور در منزل متوجه آثار شلیک گلوله و کشف مرمی شلیک شده به سمت پنجره شدیم.

وی افزود: موضوع را به نیروی انتظامی اطلاع رسانی کردیم و با تهیه صورت جلسه اقدامات لازم و پیگیری های قضایی در حال پیگیری است.

مدیرکل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شکایت از عامل یا عاملان این تیراندازی صورت گرفته است.

بهمنش عنوان کرد: فعالیت های مجموعه دامپزشکی در بحث نظارت بر مواد خام دامی و بهداشت عمومی جامعه با جدیت ادامه خواهد داشت و با اقداماتی این چنینی، هیچ خللی در اراده جمعی خود و کارکنان دامپزشکی استان در بخش های مختلف اعم از عملیاتی و نظارتی ایجاد نخواهد شد.

وی تاکید کرد: علی رغم وجود شرایط سخت و مخاطره آمیز، حفظ سلامت عمومی و تامین امنیت غذایی شهروندان جز اولویت های این مجموعه حاکمیتی است و در این مسیر با هیچ شخص یا گروهی مسامحه نخواهیم داشت.

پیش از این در دوم بهمن ماه سال 1396 حادثه تیراندازی در ساختمان اداره دامپزشکی شهرستان کهگیلویه رخ داد که در این حادثه ساختمان آن مورد اصابت چندین گلوله قرار گرفت و خساراتی را بدنبال داشت.

*س_برچسب‌ها_س*