یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

مهدوی: ما برای اولین بار می‌توانیم به مرحله بعد صعود کنیم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
مهدوی: ما برای اولین بار می‌توانیم به مرحله بعد صعود کنیم

محمدرضا مهدوی، پیشکسوت فوتبال ایران در ویژه برنامه «سوت پایان» اظهار داشت: در بازی با انگلیس مصدومیت بیرانوند و گل اول به تیم شوک داد و غیرقابل پیش‌بینی بود. با ارنج خوب کی روش توانستیم یکی از تیم‌های خوب گروه B را با اقتدار شکست دهیم. متاسفانه کی روش به خاطر کمبود وقت نتوانست بازی تدارکاتی خوبی داشته باشد، اما با همدلی و رفاقت می‌توانیم اتفاق خوبی رقم بزنیم. وی اظهار داشت: همه بازیکنان...

محمدرضا مهدوی، پیشکسوت فوتبال ایران در ویژه برنامه «سوت پایان» اظهار داشت: در بازی با انگلیس مصدومیت بیرانوند و گل اول به تیم شوک داد و غیرقابل پیش‌بینی بود.

با ارنج خوب کی روش توانستیم یکی از تیم‌های خوب گروه B را با اقتدار شکست دهیم. متاسفانه کی روش به خاطر کمبود وقت نتوانست بازی تدارکاتی خوبی داشته باشد، اما با همدلی و رفاقت می‌توانیم اتفاق خوبی رقم بزنیم.

وی اظهار داشت: همه بازیکنان یکی از یکی بهتر هستند و ان‌شاءالله برای اولین بار در تاریخ می‌توانیم از گروه خودمان صعود کنیم.

شکل بازی تیم ملی در بازی با انگلیس شکل همیشگی بازی تیم ملی نبود و ما با سیستم 2-3-5 بازی کردیم و همین مسئله شکل بازی مارا دسخوش تغییر کرد و در نتیجه ما به خواسته خود نرسیدیم و نتوانستیم بازی همیشگی خود را ارائه کنیم و بازی را واگذار کردیم.

در بازی با ولز از دقیقه یک سوار بر بازی بودیم و شکل بازیمان بی‌نظیر بود و توانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم و این پرچم سه رنگ را به اهتزاز درآورده و به کشورمان افتخار کنیم.

مهدوی گفت: کی روش سلطان حاشیه است و با اقتداری که دارد میتواند فضا را مدیریت کند مخصوصا تو بازی با آمریکا که ما کری چندین ساله داریم با تیم ملی آمریکا و با توجه به جام جهانی 98 آن‌ها برای انتقام خواهند آمد.

آن‌ها میخواهند به بازی سرعت بدهند و ما میخواهیم بازی را به سمت جنگ‌های تن به تن ببریم.

مهدی در پایان اظهار داشت: آمریکایی‌ها برای انتقام خواهند آمد و یک بازی سرعتی خواهند داشت و ما می‌خواهیم یک مبارز تن به تن داشته باشیم. آمریکایی‌ها حتما وارد حاشیه خواهند شد و بچه‌های ما باید به این حواشی بی اعتنا باشند. پختگی بازیکنان ما و درایت بزرگان تیم مطمئنا این قضیه را خنثی خواهد کرد.

انتهای پیام /