شنبه 1 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری مهر

اجتماعی خبرگزاری مهر

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: کاهش محسوس دما از جمعه برای پایتخت پیش‌بینی می‌شود.

سازمان بازرسی کل کشور برای یک دوره چهارساله دیگر به عنوان خزانه دار کل و عضو هیأت مدیره انجمن آمبودزمان آسیایی انتخاب شد.

عمدی یا غیرعمدی بودن جنایت انتسابی در یک پرونده اصراری کیفری، بین شعب دادگاه کیفری یک استان مرکزی و یازدهم دیوان عالی کشور، بحث و بررسی صورت گرفت.

شیراز - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس گفت: 56 پایگاه امدادی، 365 مرکز نیکوکاری، 100 پایگاه سیار و هشت هزار مدرسه آماده برگزاری مراسم «شور عاطفه‌ها» در استان فارس هستند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از احتکار 26 میلیارد ریال کالای اساسی در محدوده جنوب تهران خبرداد.

در پی انتشار فیلمی از سرقت به عنف از یک خانم همراه با کودک در شهرستان اسلامشهر، دستور ویژه قضایی توسط دادستان جهت شناسایی و دستگیری متهم صادر شد.

ستایشی سخنگوی قوه قضاییه گفت: از 105 متهم حقیقی و حقوقی پرونده سازمان منافقین، 104 نفر متهمان حقیقی و یک نفر متهم حقوقی است.

نامه هشداری و به موقع سازمان بازرسی کل کشور به گمرک جمهوری اسلامی ایران پیرامون انعقاد قرارداد با یک شرکت چینی از تضییع دو هزار و 200 میلیارد ریال ارز جلوگیری کرد.

سمنان - همزمان با آغاز سال تحصیلی سایه سنگین گرانی بر روی بازار نوشت افزار سنگینی می‌کند در این بین مردم تقاضای افزایش نظارت‌ها را دارند.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: از ابتدای فروردین تا پایان تیر امسال 338 هزار و 684 نوزاد در کشور متولد شدند و ولادتشان به ثبت رسید.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: طی دو ماه آینده مرکز داوری مالکیت معنوی راه‌اندازی خواهد شد.

یک مادر فعال فرهنگی و اجتماعی با اشاره به چگونگی مدیریت زمان در خانواده‌های چند فرزندی گفت: خانواده چند فرزندی، بستری مناسب برای یادگیری مهارت‌های اجتماعی است.

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: تمرکز ما تمرکز بر رسیدگی به پرونده‌های قضایی به‌دور از حاشیه‌ها و جنجال‌های سیاسی و رسانه‌ای است.

دادستان کل کشور گفت: ما در چارچوب قانون و وظایف خود از اقدامات سازمان ثبت اسناد و سازمان جهانی مالکیت معنوی (وایپو) در جهت ثبت محصولات ایرانی حمایت خواهیم کرد.