جمعه 7 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری مهر

اجتماعی خبرگزاری مهر

رییس سازمان اورژانس کشور از به کارگیری 2 هواپیما در ایام نوروز برای امداد هوایی خبر داد.

در ایام تعطیلات نوروز 1403، داروخانه‌های مرکزی هلال احمر در تهران به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کند.

رییس فراکسیون محیط زیست مجلس از اجرای برنامه ملی سازگاری با تغییرات اقلیمی خبر داد و گفت: اجرای این پروژه از هدر رفت بودجه، وقت مردم و سرگردانی پروژه‌های ناتمام جلوگیری می‌کند.

جزییات پرینت کارت و زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال 1403 اعلام شد.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به فرصت باقی‌مانده تا ایام نوروز و آغاز سفرهای نوروزی رانندگان حتما در فرصت مناسب نسبت به عیب‌یابی وسایل نقلیه خود اقدام کنند.

تقریباً دوازده سال به خاطر استفاده اشتباه از صدا تو حنجره‌ش زیگیل درمیاد. این طور که خودش می‌گه تو این سال‌ها روزگارش سیاه می‌شه.

معاون شهردار تهران از احداث 2 ایستگاه بخش شمال غربی خط 7 متروطی 18 ماه آینده خبر داد.

قطعنامه «مقابله با توفان‌های شن و گردوغبار» با ابتکار عمل جمهوری اسلامی ایران و پیشنهاد اجلاس تهران در ششمین مجمع جهانی محیط‌زیست ملل متحد تصویب شد.

فرمانده مرزبانی فراجا از حضور و مشارکت گسترده مرزبانان و مرزنشینان کشورمان در انتخابات روز گذشته قدردانی کرد و گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات مهر تایید بر دلبستگی مردم به انقلاب است.

دستیار ویژه شهردار تهران در امور زنان و خانواده با بیان اینکه هر شهروند یک موتور محرکه تحول و حرکت به سمت آینده است، گفت: کمک و تسهیلگری برای توانمندی‌های زنان در خانواده مد نظر است.

پلیس هند روز شنبه اعلام کرد: دست کم 9 نفر در پی انفجاری در یک کافه در شهر بنگلور در جنوب هند زخمی شدند.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: اکثر معابر شهر تهران خلوت و تردد روان است.

مدیرکل زندان‌های استان تهران گفت: 1168 مددجو از ابتدای سال با عفو از زندان‌های استان تهران آزاد شده‌اند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از انسداد محورهای کرج چالوس و آزادراه تهران شمال به مدت 10 روز خبر داد.

رییس جمعیت هلال احمر در پیامی از مشارکت پرشور اعضای این جمعیت در انتخابات قدردانی کرد.

به گزارش کارشناس هواشناسی کشور؛ از اواخر وقت فردا با ورود سامانه بارشی به کشور در برخی مناطق شمال غرب و دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش برف، باران پیش‌بینی می‌شود.