جمعه 31 فروردین 1403

اجتماعی خبرگزاری مهر

اجتماعی خبرگزاری مهر

اردبیل - مراسم تحلیف و اعطای پروانه کارآموزی مرکز وکلای قوه قضائیه استان اردبیل به تعداد 140 نفر از کارآموزان برگزار شد.

اردبیل - رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: وکلا در انجام مأموریت و مسئولیت خطیر خود باید مراقب لغزش‌گاه‌های مالی و اخلاقی باشند.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی طی یاداشتی به موضوع حجاب و نسبت میان عفت و مردانگی پرداخت.

اصفهان - شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز چهارشنبه بیست و دوم شهریور با میانگین 83 وضعیت قابل قبول را نشان می‌دهد.‌

سازمان هواشناسی اعلام کرد: فردا در شمال غرب کشور رگبار پراکنده و در شرق اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان بارش باران روی می‌دهد.

در پی انتشار تصاویر هنجارشکنانه توسط یک خانم در شهر تهران، این شخص شناسایی و توسط پلیس تهران بزرگ دستگیر شد.

فرمانده کل انتظامی کشور از آمار شگفت انگیز زائران ایرانی در مراسم اربعین امسال خبر داد و گفت: 50 درصد زائران افراد زیر 45 سال بودند.

سیاهکل - فرمانده انتظامی سیاهکل از دستگیری 2 عامل ارتباط با رسانه های معاند و تشویش اذهان عمومی در این شهرستان خبر داد.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: اجازه ندهید قضاوت برای شما عادی و کلیشه‌ای شود که اگر این اتفاق بیافتد آن روز، پایان روز کاری شما خواهد بود و دنیا و آخرت شما خراب خواهد شد.

تبریز - مدیرکل املاک شهرداری تبریز از تحویل سرقفلی حمام تاریخی نوبر به شهرداری خبر داد و گفت: مجموعه حمام نوبر با کاربری فرهنگی و هنری آغاز به کار خواهد کرد.

معاون گردشگری گفت: یکی از کارهایی که رایزن‌های فرهنگی می‌توانند انجام دهند، شناخت ظرفیت‌های موجود در حوزه گردشگری در کشور محل خدمت آنها است.

معاون میراث فرهنگی کشور که در چهل و پنجمین نشست کمیته میراث جهانی یونسکو حضور دارد، امیدوار است پرونده های ارسالی ایران ثبت شوند.

توفان باران در جنوب چین حداقل هفت نفر را کشته و موجب فرار ده ها کروکودیل از یک مزرعه شد.

طی 24 ساعت گذشته 21 نفر بر اثر رعد و برق شدید همراه با بارش باران های سیل آسا در بسیاری از مناطق مرکزی و شمال غربی اوتارپرادش در هند کشته شدند.

در پی انتشار فیلمی از سرقت از یک خانم همراه با کودک در شهرستان اسلامشهر، دستور ویژه قضائی توسط دادستان جهت شناسایی و دستگیری متهم صادر شد.