شنبه 1 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری مهر

اجتماعی خبرگزاری مهر

تبریز - فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری سارق مسلح 274 هزار و 500 دلار ارز خارجی و 1.5 کیلوگرم طلای آب شده در تبریز خبر داد.

کرمان - فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امروز میدان دار کار تبلیغی و تربیتی برای مقابله با دشمن، معلمان هستند و بیش از 25 درصد کل شهدا را شهدای دانش آموز و معلم تشکیل می دهند.

کرمان - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تمامی انتقالات فرهنگیان باید براساس امتیازها باشد و به هیچ عنوان نمی گذاریم حقی از کسی ضایع شود

آبادان - معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: محل شهادت شهدای فرهنگی آبادان تبدیل به موزه شهادت و ایثار شود.

اهواز - معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: 11 هزار معلم پرورشی جدید در سال تحصیلی 1402-1403 جذب آموزش و پرورش می‌شوند که فرآیند آن به زودی اعلام می‌شود.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به ممنوعیت تردد کامیونت‌ها از ساعت6 تا 9صبح گفت: کامیونت‌ها ارتفاع بالاتری نسبت به قد دانش‌آموزان دارند و احتمال بروز حادثه می‌رود.

تهران - مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران ضمن اعلام آماده باش به دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان در خصوص احتمال طغیان رودخانه ها در نیمه شمالی و شرقی استان هشدار داد.

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق در 14 استان و افزایش ارتفاع موج تا 2 متر در آب‌های کشور هشدار داد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: نظارت بر عملکرد واحدهای آلاینده از طریق برقراری گشت و پایش شبانه مطابق با برنامه‌های مدون مورد توجه و تاکید است.

مقامات محلی چین اعلام کردند؛ در آتش سوزی در معدن زغال سنگ در استان گوئیژو در جنوب غربی چین دست کم 16 نفر کشته شدند.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: جمهوری اسلامی 220 درصد نسبت به گذشته دسترسی آموزشی را برای دختران افزایش داده است.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی از تولید محتوا برای کاروانسراهایی که به تازگی در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده اند خبر داد.

47 کارگاه آموزشی گردشگری از چهارم تا سیزدهم مهر ماه در شهرهای مختلف کشور به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی گفت: به طور کلی 389 هزار و 876 فرد مبتلا به انواع معلولیت شنوایی تحت پوشش بهزیستی هستند.

فرمانده کل انتظامی کشور بر بهره‌بردن از تجارب و دانش اساتید و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی تاکید کرد.