پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری مهر

اجتماعی خبرگزاری مهر

معاون زنان و امور خانواده رئیس جمهور گفت: نیاز به حفظ داشته‌ها و گنجینه‌های خود داریم و باید آنچه ناخواسته وارد فرهنگ خانواده‌ها شده است، را تصحیح سازیم.

رئیس سازمان نشر آثار و حفظ مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: خانواده شهدا و جانبازان گام‌های بسیاری در جهت توسعه فرهنگ دفاع مقدس برداشته‌اند.

یزد - رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: باند ارتشاء در شهرستان بافق با پیگیری و رصد دستگاه قضائی و هوشیاری و تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات، شناسایی و منهدم شد.

اهواز - بنا بر اعلام سامانه مرکز پایش کیفی هوای کشور، شاخص کیفی هوای پنج شهر در استان خوزستان «ناسالم» گزارش شده است.

سمنان - مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، گفت: مسئولیت سرویس مدارس به شورای ترافیک و شهرداری ها واگذار شده و آموزش و پرورش تنها نظارت بر این عرصه دارد.

پژوهشگر مطالعات جنسیت و جامعه درباره مصوبه عفاف و حجاب و ویژگی ها و تاثیرات آن توضیحاتی داد.

همزمان با فرا رسیدن پنجم مهر ماه؛ روز جهانی گردشگری و آغاز سال کاری جدید گروه موزه‌های دفینه، بازدید از مجموعه‌های این گروه رایگان است.

فکر تحصیل کودکان و تأمین مایحتاج ضروری برای آموزش آنان موجب شده است تا فعالان اجتماعی در یک مشارکت جمعی برای تهیه ملزومات آموزش کودکان مناطق کمتر برخوردار بکوشند.

رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضاییه، از دستگیری یک باند شبکه رشاء و ارتشاء در یکی از شهرهای کرمان خبر داد.

رئیس قوه قضاییه برای رسیدگی سریع به پرونده دستگیرشدگان مرتبط با خنثی‌سازی 30 انفجار تروریستی در مراکز پرجمعیت تهران دستوری صادر کرد.

دبیر اولین جشنواره بین‌المللی رسانه خورشید گفت: بیش از 240 اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده بود و اکنون فرآیند داوری آنها به اتمام رسیده است.

مدیرکل هماهنگی شبکه‌های مردمی کمیته امداد از رشد 50 درصدی خدمات مراکز نیکوکاری به نیازمندان در 5 ماهه نخست سال جاری خبر داد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از واژگونی پژو 206 در بزرگراه همت و فوت راننده این سواری خبر داد.

مشهد - رئیس پلیس راهور مشهد گفت: سوانح رانندگی در شهر مشهد از روز گذشته تا صبح امروز، 44 مصدوم برجا گذاشت و بر اثر این تصادفات یک دوچرخه‌سوار نیز جان خود را از دست داد.

اهواز - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کرخه خبر کشف جسد جوان مفقود شده در این شهرستان را تأیید کرد و گفت: جسد بی‌جان این جوان در اطراف شهر الوان پیدا شد.