جمعه 10 فروردین 1403

اجتماعی خبرگزاری مهر

اجتماعی خبرگزاری مهر

مدیران عالی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با هدف دیدار با تیم مدیریت ارشد کمیته بین‌المللی صلیب سرخ و همچنین فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر به ژنو سفر کردند.

ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری گفت: در دو سال دولت مردمی 900 پروژه به ارزش 210 هزار میلیارد در حوزه گردشگری افتتاح کردیم.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: رونالدو اینجا اگر خواست با زن‌وبچه‌اش تماس بگیرد می‌تواند بله و ایتا نصب کند.

عضو هیئت دانشگاه علوم پزشکی تهران، در خصوص انتخاب کیف و کفش مناسب دانش آموزان، نکاتی را متذکر شد.

سمنان - فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف محموله 120 کیلوگرمی تریاک با همکاری ماموران انتظامی سمنان و هرمزگان خبر داد و گفت: سه نفر در این ارتباط دستگیر شدند.

فرمانده کل انتظامی کشور از همکاری خوب کشور عراق با ایران در ایام اربعین خبر داد و گفت: به کمک زیر ساخت‌هایی که در مرز ها انجام دادیم ایستایی زائران در مرزها به 4 ثانیه رسید.

اهواز - فرمانده انتظامی دشت آزادگان از دستگیری دو نفر از عاملان بی نظمی در بیمارستان شهدای نفت این شهرستان خبر داد.

سمنان - رئیس پلیس فتای استان سمنان از دستگیری یک جوان کلاهبردار با تلاش پلیس فتای سمنان خبر داد و گفت: این فرد از 150 نفر کلاهبرداری کرده است.

سمنان - رئیس سازمان صمت استان سمنان گفت: طرح تشدید نظارت بر بازار نوشت افزار و مایحتاح سال تحصیلی از 15 شهریورماه آغاز و تا 15 مهرماه نیز ادامه خواهد داشت.

رئیس کل دادگستری استان تهران از تأیید حکم پرونده موسوم به کامیون‌داران خبر داد.

به گزارش کارشناس سازمان هواشناسی امروز تداوم بارش‌ها را در نوار شمالی کشور رخ می دهد؛ وزش باد و گرد و خاک از امروز بخش‌هایی از شرق کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: شاهد افزایش ترافیک پس از برداشته شدن طرح شناورسازی ساعات کاری ادارات هستیم.

برای رانندگی باید حتما گواهینامه داشت و در صورت رانندگی بدون گواهینامه فرد مرتکب جرم شده است.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با رصد وضعیت تردد خودرو ها شاهد ترافیک سنگین و نیمه سنگین در معابر پایتخت هستیم.

وزیر کشاورزی اعلام کرد که هیچ ذرت آلوده‌ای در استان همدان وجود ندارد اما روابط عمومی دادگستری همدان، این اظهارات وزیر جهاد کشاورزی را ناصحیح دانست.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 99 و در بازه قابل قبول قرار دارد.