جمعه 31 فروردین 1403

اجتماعی خبرگزاری مهر

اجتماعی خبرگزاری مهر

امینه اقدس دختر یتیم زمان ناصرالدین شاه بود که اختیار شاه را به عهده گرفت و 16 سال قبل از مرگش کاروانسرایی در گذر سرچشمه عودلاجان به همراه خانه و 11 باب دکان متصل به آن را وقف کرد.

شیراز - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس گفت: بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی در بخش‌های آئینی، سنتی، مدرن و کلاسیک، زبان اشاره و 90 ثانیه‌ای در شیراز آغاز شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران، از دستگیری 4 مالخر موتورسیکلت و اعتراف به 50 فقره مالخری خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهمان 9 دستگاه موتورسیکلت کشف شد.

مسئول پیشین مرکز امور بین‌الملل گفت: مافیای مهاجرفرستی دانش آموزی که ارتزاقش در سرگردانی و سردرگمی و ایجاد خطای شناختی و بدنامی در مرکز بین الملل آموزش و پرورش است، طرفی نخواهد داشت.

معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر، در دیدار سفیر ترکیه در تهران، بر ضرورت گسترش همکاری‌های حقوقی و قضائی میان دو کشور تاکید کرد.

فرمانده یگان امداد فاتب، از کشف 3 دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه و توقیف 15 دستگاه خودرو تحت تعقیب طی 24 ساعت گذشته توسط نیروهای این یگان خبر داد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: میزان توفیق‌های ما به مقدار ظرفیت‌سازی دیگر نهادها گره خورده است.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در دیدار وزیر اکولوژی، محیط زیست و تغییرات اقلیمی ازبکستان گفت: برنامه عمل زیرمنطقه‌ای ایران برای شمال شرق کشور نقشه راه کشورهای منطقه برای کاهش گرد و غبار است.

شیراز - فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف یک دستگاه خودروی سواری پژو و کشف 236 کیلوگرم تریاک در عملیات ضربتی مأموران انتظامی شهرستان «بختگان» خبر داد.

اسلامشهر - دادستان عمومی و انقلاب اسلامشهر از صدور دستور ویژه قضایی برای دستگیری عامل سرقت خشن از یک بانو در این شهرستان خبر داد.

نتایج آزمون ورودی کارآموزی وکالت سال 1402 کانون وکلا دادگستری اعلام شد.

شیراز - دومین جلسه محاکمه متهمان حمله اخیر به حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی شیراز برگزار شد.

مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش از اعلام نتایج آزمون های نهایی شهریور 1402 خبرداد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در دیدار مدیرعامل سازمان مبارزه با بیابان زایی و فرسایش خاک ترکیه بر ضرورت ایجاد گذرگاه‌های مناسب و امن برای رفت و آمد حیات وحش تاکید کرد.

معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام گفت: ستاد اجرایی فرمان امام 1,000 میلیارد تومان برای ساخت 16 خوابگاه در کشور سرمایه‌گذاری کرده است.