جمعه 28 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری مهر

اجتماعی خبرگزاری مهر

شهردار منطقه 14 تهران از احداث سه بوستان به‌منظور افزایش سرانه‌های سبز و تفریحی برای شهروندان خبرداد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور جدیدترین وضعیت ترافیکی راه ها را تشریح کرد و گفت: تردد در جاده چالوس از ساعت 6 تا 24 امروز ممنوع است.

معاون امور فنی صندوق بازنشستگی کشوری جزئیات ترمیم حقوق بازنشستگان و موظفین این صندوق را تشریح کرد.

معاون آموزش جمعیت هلال احمر از همکاری این جمعیت با پلیس راهور برای آموزش همگانی مردم جهت کاهش تصادفات خبر داد.

معاون رئیس قوه قضائیه گفت: برنامه هایی که در تمام بخش های قوه قضاییه در حال اجرا است عموماً مبتنی بر احکام سند تحول است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از ضرب و شتم نیروهای خدمات شهری در جریان اغتشاشات اخیر خبر داد و گفت: متأسفانه تاکنون خسارات زیادی به اموال شهری وارد شده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: امیدواریم در هفته آخر آذر بتوانیم برنامه چهارم توسعه شهر تهران را در صحن شورای شهر به تصویب برسانیم.

معاون مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران از تغییر نحوه تعیین عوارض پسماند خبر داد و گفت: در حال حاضر در سطح شهر بین 40 تا 50 هزار مخزن وجود دارد.

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی با بیان اینکه برگزاری آزمون ترمیم معدل در 2 نوبت قطعی است، گفت: داوطلبان طبق دروس نظام جدید امتحان خواهند داد.

سازمان زیباسازی همزمان با برگزاری مسابقات جام جهانی و حضور ایران در این دوره از مسابقات اقداماتی را انجام داد.

کاشمر _ فرماندار کاشمر گفت: ادارات پیگیر مصوبات شهرستان کاشمر مربوط به سفر ریاست جمهور در سفر به خراسان رضوی باشند.

اصفهان - شاخص کیفی هوای اصفهان امروز سی ام آبان ماه براساس داده‌های 12 ایستگاه پایش فعال با میانگین 106 وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.

تبریز - دیدار امروز ایران - انگلیس مدارس تبریز و سایر شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی را تعطیل کرد.

سرپرست دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور گفت: مددجویان بهزیستی می‌توانند در مراکز فنی و حرفه‌ای از ظرفیت 5200 رشته شغلی و بیش از 15 هزار مرکز آزاد استفاده کنند.

تبریز - زنگ افزایش آلودگی هوای تبریز با آغاز فصل سرد سال به جهت استفاده از مازوت به صدا درآمده و پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی نیز از پایداری هوا در روزهای آینده در این کلانشهر خبر می‌دهد.

پهپادهای سازمان اطلاعات سپاه تحرکات آشوبگران را در اغتشاشات اخیر سنندج رصد می‌کنند که در این فیلم بخشی از آن را مشاهده می‌کنید.