جمعه 28 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری مهر

اجتماعی خبرگزاری مهر

رصد پهپادهای وزارت اطلاعات از جولان تروریست‌های مسلح در اغتشاشات دیروز و دیشب مهاباد را در این فیلم مشاهده می‌کنید.

به‌منظور انجام هماهنگی‌های لازم برای سفر مسافران جام‌جهانی به قطر، تیم ویژه‌ای از وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در فرودگاه امام خمینی (ره) مستقر شدند.

بر اساس اطلاعات بدست آمده از دادستانی تهران بنا به حکم بازپرس ساعتی پیش هنگامه قاضیانی جلب و به دادسرا منتقل شده است.

مشهد معاون خدمات و محیط زیست شهرداری مشهد گفت: در سال جاری با رصد و نظارت بیشتر هزار و 33 ساختمان ناایمن در شهر مشهد مقدس شناسایی شد.

بر اساس حکم دادگاه، اغتشاشگر خیابان ستارخان تهران به اعدام محکوم شد

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: تا ساعت 14 و 10 دقیقه امروز حکم آموزشیار معلم برای 715 هزار نفر و حکم ترمیم حقوق برای 900 هزار نفر از پرسنل صادر شده است.

رئیس هیأت‌مدیره شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: باید بیش از 50 درصد از بودجه شهرداری صرف حمل‌ونقل عمومی شود.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران با تاکید بر افزایش مسیرهای گردشگری کوهستان گفت: مراکز تفریحی و گردشگری مانند موزه ها سلیقه ای عمل می کنند به همین دلیل استقبالی از آنها نمی شود.

اعترافات افراد فریب خورده حاضر در اغتشاشات اخیر در شهرستان دوشان سنندج را در این فیلم مشاهده می‌کنید.

با شروع فصل سرد سال و راه اندازی و استفاده از وسایل گرمایشی، سازمان پزشکی قانونی کشور در خصوص خطر مرگ ناشی از مسمومیت با گاز منوکسید کربن به هموطنان هشدار داد.

لایحه یک فوریت مجوز واگذاری بخشی از سهام تعدادی از شرکت‌های تابعه شهرداری تهران جهت تسویه بدهی به بانک‌ها به تصویب رسید.

وزیر آموزش‌وپرورش گفت: مشاهدات ما نشان می‌دهد حضور دانش آموزان در پژوهشگاه رویان و بازدید از فعالیت‌های این پژوهشگاه، به‌اندازه ماه‌ها آموزش کلاسی اثرگذاری دارد.

اهواز - مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: به علت رخداد وارنگی دمایی در خوزستان افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای بزرگ و پر جمعیت دور از انتظار نیست.

رئیس پژوهشگاه رویان گفت: با ایجاد آزمایشگاهی برای دانش‌آموزان، فرصت و زمینه‌ای فراهم می‌کنیم که دانش آموزان با سلول و کار در آزمایشگاه آشنا شوند.

با حکم شهردار تهران، مسعود درستی مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه شد.

قم - جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) استان قم از ادامه تلاش ها برای شناسایی ضاربان «شهید زاهدلویی» با تشکیل یک پرونده ویژه در استان خبر داد.