جمعه 28 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری مهر

اجتماعی خبرگزاری مهر

اهواز - شاخص کیفی هوای اهواز بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوا برای گروه‌های حساس، نا سالم است.

به گزارش سازمان هواشناسی در بخش‌هایی از کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، جنوب شرق فارس و جنوب یزد رگبار باران و گاهی رعدوبرق همراه با وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.

مدیرعامل صندوق اشتغال و کار آفرینی ایثارگران از راه اندازی سامانه جامع اشتغال وکار آفرینی ایثارگران باهدف سهولت، سرعت و عدالت محور خبر داد.

مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی آخرین جزئیات پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد این سازمان را اعلام کرد.

زاکانی گفت: امیدواریم با اتصال ظرفیت‌های مختلف، بحث مسکن را که در حال حاضر از آن به عنوان یک آرزو یاد می‌شود به یک امر تحقق پذیر و کاملاً در دسترس تبدیل کنیم.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) از ضرب و جرح یکی از کارکنان انتظامات این سازمان در جریان برگزاری مراسم ختم مرحوم حمیدرضا روحی خبر داد.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت بر روی عدد 112 یعنی بازه ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی از معرفی مدیران قاصر در زمینه مقابله با آلودگی هوا به دستگاه قضا خبر داد.

معاون سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به ترجیح انتقال پیروز از تهران به منطقه توران در سمنان گفت: پیروز به لحاظ شادابی و جست و خیز مشکلی ندارد.

اهواز - دادستان مرکز خوزستان از اختصاص شعبه ویژه بازپرسی برای رسیدگی به حمله تروریستی صورت گرفته در شهرستان ایذه خبر داد.

شهرداری تهران به‌منظور جبران کاستی‌های موجود در حوزه حمل و نقل عمومی در جهت جایگزین کردن ون تاکسی‌های جدید با ون‌های فرسوده اقدام کرده است.

لحظه دستگیری و اعترافات تروریست‌هایی که در اصفهان فرمانده یگان ویژه و دو بسیجی را شهید کردند را در این فیلم مشاهده می‌کنید.

اهواز - دادگستری خوزستان در خصوص حادثه ریزش سقف یک شعبه از دادگاه خانواده اهواز، توضیحی را ارائه کرد.

اهواز - استاندار خوزستان، تعداد کودکان بازمانده از تحصیل استان را در حدود 14 هزار و 400 نفر اعلام کرد و گفت: حدود چهار هزار نفر از آن‌ها شناسایی شده است.

کتایون ریاحی با حکم دادستانی تهران بازداشت شد.

آموزش در تمام مدارس ابتدایی شهر تهران در روز دوشنبه 30 آبان 1401 به صورت مجازی خواهد بود.