چهارشنبه 4 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

بغلانی گفت: با استفاده از تجهیزات داخلی، همچنین بهره‌مندی از امکانات شناورلنگرانداز، عملیات کابل‌گذاری دریایی بین چاه‌های درون‌میدانی میادین سروش ونوروز به طول3 کیلومتر با موفقیت به پایان رسید.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از حل مشکل قرارداد ایران و هند در بندر چابهار خبر داد و گفت: تنها توافق در خصوص یک بند این قرارداد باقیمانده است.

اصفهان - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: پروژه‌های آبی اولویت استان اصفهان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: برای 200 مشترک پر مصرف قبوض 15 میلیونی صادر شده است.

ماده 18 طرح بانک مرکزی جمهوری اسلامی در خصوص شورای فقهی در کمیسیون اقتصادی، بازرگانی و اداری مجمع تشخیص مصلحت نظام بررسی شد.

سیاست‌های توسعه‌ای کشور در بخش مسکن باید متناسب با شرایط انقلاب چهارم صنعتی صورت‌بندی شود و مردم ایران به لحاظ فرهنگی تمایلی به زندگی استیجاری ندارند.

رئیس هیأت مدیره شرکت تعاونی چاپخانه داران تهران گفت: به دنبال احداث شهرک صنعتی چاپ هستیم که امیدواریم امسال بتوانیم کار را کلید بزنیم.

مقام مسئول سازمان راهداری گفت: از ابتدای شروع اربعین حسینی تا ساعت 24 روز گذشته افزایش 9 درصدی تردد زائران حسینی از مرزها نسبت به سال گذشته داشتیم و تردد در تمام مرزها روان

سکه امامی نسبت به دیروز تفاوت قیمت چندانی نداشته و به 28 میلیون و 100 هزار تومان رسیده است.

منطقه تهران با انتقال روزانه 50 هزار بشکه سوخت به فرودگاه‌های امام و مهرآباد، نقش مهم و چشمگیری در صنعت حمل و نقل این پایانه‌های هوایی ایفا می‌کند.

تبریز - رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی از رتبه نخست آذربایجان‌شرقی در طرح‌های صنعتی در دست اجرا خبرداد و گفت: صنعت آذربایجان‌شرقی در مسیر توسعه متوازن است.

اصفهان - سامانه پایش برخط داده‌های کمی و کیفی منابع و مصارف آب استان اصفهان همزمان در هفته دولت بهره برداری شد.

تاکنون 920 هزار نفر از زائران اربعین حسینی ارز مورد نیاز خود را از طریق 6 بانک عامل تهیه کرده‌اند.

رئیس اتحادیه دارندگان قنادی با بیان اینکه شکر را به نرخ آزاد تهیه می‌کنیم، گفت: قیمت شکر طی 15 روز با افزایش مواجه و به 34 هزار تومان رسید.

سخنگوی صنعت برق گفت: تغییر ساعت اداری در کاهش برق تاثیر فوق‌العاده‌ای داشت و کاهش مصرف بعد از اتمام ساعت کاری فوق‌العاده چشمگیر بود.