سه‌شنبه 3 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: بندر خرمشهر به عنوان تنها بندری که در ایام اربعین به بندر ابوفلوس عراق تردد و پهلوگیری خواهد داشت و امکان جابجایی زائران را فراهم می‌کند.

اصفهان - مدیر آب و خاک و امور فنی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان از مرمت و احیای 800 رشته قنات در استان خبرداد.

رصد بازار کالاهای اساسی در یک هفته گذشته نشان می دهد بازار به نسبت آرام است.

رییس سازمان هواپیمایی با اشاره به اینکه تعداد هواپیماهای فعال تا پایان سال به 250 فروند می رسد گفت: در طول 20 ماه گذشته 60 فروند هواپیما به کشور وارد شده که 30 فروند عملیاتی شده است.

میامی - رئیس جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه در سال جاری 76 هزار تن گندم از سوی کشاورزان تحویل مراکز دولتی شد، گفت: 45 درصد از این میزان سهم میامی بوده است.

قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (6 تا 12 شهریور) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.

وزیر صمت در مورد حذف سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: فعلاً برنامه ما عرضه از طریق این سامانه است و طی سه هفته آینده توسعه هم می‌دهیم و امیدواریم عرضه خودرو شتاب بگیرد.

هم اکنون در محور های چالوس، فیروزکوه و هراز تردد روان است و در این محورها فاقد هرگونه مداخلات جوی هستیم.

مراسم تحویل خودروهای وارداتی سال 1402 صبح امروز با حضور وزیر صمت برگزار شد.

انتظار می رود در معاملات روز دوشنبه بازار با حجم کمتری به کار خود ادامه دهد.

یزد - استاندار یزد از پیگیری برای راه اندازی شرکت حمل و نقل ریلی استان یزد خبر داد.

یزد - مدیر عامل آبفای یزد اعلام کرد: پروژه تأمین آب پایدار برای 58 روستای استان یزد در حال اجرا است و در فاز دوم آن 384 روستاهای محروم استان از نعمت آب سالم و پایدار بهره‌مند خواهند شد.

اهواز - دبیر کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات خوزستان از پلمب 363 بنگاه معاملات املاک متخلف در استان خبر داد.

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: تا این لحظه از 44 میلیون و 700 هزار قبض صادره 14 میلیون و 500 هزار مشترک مشمول دریافت پاداش مدیریت مصرف شدند.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: توسعه فاز 11 پارس جنوبی یکی از راهبردی‌ترین و مهم‌ترین طرح‌ها و پروژه‌های شرکت ملی نفت ایران است که پس از 20 سال تأخیر در دولت سیزدهم به ثمر نشست.

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: همکاری با بخش خصوصی برای گسترش تولید بذور هیبرید زمینه ساز خودکفایی در کشور می شود.