سه‌شنبه 3 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

امینی گفت: ظرفیتی که از طریق شبکه برای این مناطق در نظر گرفته ایم، برای 51 درصد از زائرین برنامه ریزی شده است که در کنار آن تانکر آبرسانی سیار هم در نظر گرفته شده است.

مدیرکل غرب آسیای سازمان توسعه تجارت ضمن اشاره به صادرات 7.2 میلیارد دلاری ایران به کشورهای غرب آسیا، گفت: تجارت با عربستان با وجود شروع روابط دیپلماتیک، هنوز به صورت رسمی شکل نگرفته است.

شاهرود - امام جمعه شاهرود با بیان اینکه مسئولان باید فکری به حال کم آبی در این شهرستان کنند، گفت: مردم نسبت به کمبود آب در شاهرود نگران هستند.

اصفهان - شمارش معکوس برای بهره‌برداری از آزادراه اصفهان - شیراز درحالی آغاز شده که قطعه سوم این پروژه برای عبور از پارک ملی کلاه قاضی محل مناقشه سازمان محیط‌زیست و وزارت راه است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه در نخستین نشست مشورتی با کارشناسان اقتصادی گفت: با وجود ناترازی انرژی، افزایش قیمت حامل‌های انرژی در دستور کار نیست.

ارزش معاملات امروز 31 هزار تن «گاز مایع» متعلق به شرکت ملی گاز در بورس انرژی بر 14.7 میلیون دلار شد.

انتظاری که از معاملات روز یکشنبه می رود سبزپوشی شاخص بوده و برخی از صنایع نسبت به صنایع دیگر پیشرو خواهند بود.

نمایشگاه عرضه بسته‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های صادراتی مناطق آزاد ایران در ارمنستان برگزار شد.

بانک کشاورزی در دولت سیزدهم بیش از 300 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای حمایت از تولید، اشتغال و تحکیم پایه‌های امنیت غذایی کشور پرداخت کرده است.

نمایندگان ملت در حاشیه بازدید از غرفه کروز تاکید کردند که این مجموعه تولیدی نقش تعیین کننده‌ای در بهبود کیفیت خودروسازی کشور ایفا می‌کند.

مازاد برق تولیدی نیروگاه های شرکت سنگ آهن مرکزی ایران به شبکه برق سراسری منتقل شده و برای مصارف خانگی استفاده می شود.

رئیس سازمان چای کشور اعلام کرد: با دستور وزیر جهاد کشاورزی، واردات چای برای تنظیم بازار منوط به خرید بخشی از چای تولید داخل شده است.

در حال حاضر 10.5 میلیون تن گندم از گندم کاران خریداری شده که با قیمت پایه 11.500 مبلغ آن حدود 120 هزار میلیارد تومان می‌شود؛ از این مبلغ حدود 80 همت پرداخت و 40 همت باقی مانده است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایلام گفت: هم اکنون 5 جایگاه سیار سوخت رسانی تعبیه شده و تا روز آینده یک جایگاه دیگر به این تعداد اضافه می‌شود.

برخی از مردم با اعتراض به قیمت گذاری محصولات ثبت نامی خواستار احقاق حقوق خود هستند که قرار شد شورای رقابت با ورود به این موضوع مشکلات را بررسی نمایند.

در حالی که دمای کربلای معلی طی هفته گذشته تا 47 و حتی 48 درجه سانتیگراد بالا رفته بود، دمای هوا در این شهر امروز به 43 درجه رسیده که نسبت به هفته گذشته کاهش چشم گیری داشته است.